Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@16:09:03 GMT

فوری/ بازار طلا تعطیل شد!

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۴۱۷۶

فوری/ بازار طلا تعطیل شد!

به گزارش اقتصادآنلاین، ابراهیم محمدولی، رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: درپی گسترش بیماری کرونا و رشد مبتلایان و تلفات این بیماری ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم بر تعطیلی دو هفته ای اصناف غیرضرور را تصویب کرد، لذا طبق ابلاغ فرمانداری و اتاق اصناف کلیه واحدهای صنف طلا و جواهر تهران از روز شنبه اول آبانماه به مدت ۱۵ روز تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس کلیه واحدهای صنفی این اتحادیه اعم از واحدهای فروشنده طلا، جواهر، نقره و سکه که در خیابان و یا مجتمع های تجاری و حتی بازار تهران فعالیت دارند ملزم به تعطیلی می باشند.

در موقعیت کنونی که آمار مبتلایان و بیماران به کرونا در حال افزایش است، باید کلیه آحاد ملت از جمله اصناف همکاری لازم را برای کاهش تلفات و ریشه کن شدن این بیماری به کار بندند و بنده از همه اصناف به ویژه همکاران گرامی این صنف که با شکیبایی به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اهتمام می ورزند تشکر می کنم.

پربیننده ترین قیمت دلار ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۹ اخبار و نتایج انتخابات آمریکا ثبت نام ایران خودرو (لینک ثبت نام دور جدید) سهام عدالت (قیمت ۱۳۹۹/۸/۲۸) ثبت نام ایران خودرو (لینک ثبت‌نام دور جدید)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: طلا قیمت طلا کرونا سهام عدالت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد

قلب، کبد و دو کلیه محمدعلی بمانی جوان ۲۳ ساله رفسنجانی که ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ طی یک سانحه تصادف در جاده کوثرریز رفسنجان دچار مرگ مغزی شده بود، امروز طی یک عمل جراحی در بیمارستان رفسنجان برداشت شد.

قرار است، قلب این جوان برای اهدا به تهران و کبد و دو کلیه به شیراز منتقل ‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازار‌ها تعطیل شد؟
  • قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازارها تعطیل شد؟
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ طلا باشیم؟
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد