Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@17:36:31 GMT

شاهین طاهرخانی لباس آبی را با پرسپولیس عوض کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۴۲۸۳

شاهین طاهرخانی لباس آبی را با پرسپولیس عوض کرد

مدافع جوان فصل گذشته استقلال با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، شاهین طاهرخانی که پس از فعالیت چشمگیر استقلال در نقل و انتقالات تابستانی و جذب مدافعان پُرتعداد تصمیم به جدایی از جمع آبی پوشان گرفت، در یک انتقال جنجالی به جمع سرخ‌پوشان پایتخت ملحق شد.

 

این مدافع بلند قامت ۲۳ ساله که طی دو فصل اخیر برای استقلال در لیگ برتر و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته بود، پس از ترافیک شدید در خط دفاعی استقلال توانست رضایت محمود فکری را برای جدایی بگیرد و قراردادش را با این باشگاه به‌صورت رسمی فسخ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طاهرخانی که سابقه بازی برای تیم امید ایران را هم دارد و قبل از استقلال در ماشین‌سازی تبریز عضویت داشته، در لیگ بیستم پیراهن رقیب آبی‌ها را بر تن خواهد کرد.

 

طاهرخانی که پس از جدایی از استقلال شایعه حضورش در پرسپولیس مطرح شده بود، پس از قرار گرفتن در لیست یحیی گل‌محمدی و توافق با مدیران این باشگاه، به صورت رسمی به پرسپولیس پیوست.

 

این مدافع جوان در حالی پرسپولیس اضافه شده که هفتمین و آخرین خرید این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی به حساب می‌آید و با توجه به محرومیت طولانی مدت عیسی آل‌کثیر جایگزین او در فهرست خریدهای لیگ برتری این تیم می‌شود.

 

استقلال در نقل و انتقالات توانست محمد نادری را به‌عنوان یک خرید بزرگ از پرسپولیس جذب کند ولی حالا سرخ‌پوشان هم تلافی حرکت باشگاه رقیب را انجام دادند و مدافع آینده‌دار این تیم را به خدمت گرفتند.

 

دو شب قبل اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در اظهارنظری عجیب عنوان کرده بود که با احمد سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توافق کرده که هیچ بازیکنی بین دو تیم در نقل و انتقالات جابجا نشود، اما کمتر از ۴۸ ساعت پس از این اتفاق طاهرخانی با لباس قرمز پرسپولیس عکس یادگاری گرفت!

 

پرسپولیس در نقل و انتقالات شجاع خلیل زاده را که یکی از مهره‌های تاثیر گذارش در خط دفاعی بود، از دست داد ولی با توجه به در اختیار داشتن سید جلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان و همچنین محمد انصاری، اکنون یک مدافع میانی جوان دیگر جذب کرد تا خیال خود را بابت خلاء بازیکن در این پُست راحت کند.

استقلال تهران نقل و انتقالات 1399 پرسپولیس تهران شاهین طاهرخانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران نقل و انتقالات 1399 پرسپولیس تهران شاهین طاهرخانی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر ستاره خط دفاعی سپاهان در تمرین دیروز این تیم پا به توپ شد و آمادگی بیشتری نسبت به روزهای گذشته از خود نشان داد تا شانس حضور در میدان برابر استقلال خوزستان را داشته باشد.

محمد دانشگر در بازی با صنعت نفت آبادان پس از برخورد با یوسف کی‌شمس دچار آسیب‌دیدگی شد و چند دیدار مهم سپاهان را از دست داد و نتوانست در ترکیب این تیم قرار بگیرد.

البته در غیاب او هادی محمدی و سیاوش یزدانی در هفته های گذشته زوج دفاعی خوبی تشکیل داده اند و خیال مورایس از عملکرد آنها راحت است و شاید استراحت بیشتری به دانشگر بدهد و این فرصت را در اختیار محمد دانشگر قرار دهد تا با آمادگی بیشتری به ترکیب این تیم بازگردد.

دانشگر پس از مصدومیت و گچ گرفتن دست خود دور از تمرینات سپاهان نماند و نرم دویدن را در دستور کار خود قرار داد و از فضای تمرینی سپاهان دور نشد تا همچنان در کنار دیگر بازیکنان حضور داشته باشد و از شرایط تیمی خارج نشود.

سپاهان فردا در دیداری حساس مقابل استقلال خوزستان خواهد رفت و باید دید دانشگر حداقل برای چند دقیقه فرصت بازی پیدا خواهد کرد یا مورایس تصمیم دیگری خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی