Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کامران هزارخانی مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : به مناسبت هفته بسیج سازندگی پروژه‌های نیمه کاره عمرانی و محرومیت زدایی در استان کرمانشاه احداث و تکمیل می‌شود.

او با اشاره به راه اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی در شهرستان سنقر و کلیایی گفت : در حوزه اشتغال زایی ۲۲ واحد فعال در راستای اشتغال پایدار راه اندازی شده که در این خصوص بالغ بر ۱۰۰ نفر اشتغال زایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به مشکلاتی که با شیوع بیماری کرونا در استان ایجاد شده، افزود: مجموعه بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در این راستا از آغاز شیوع کرونا در استان اقدام به ضد عفونی مدارس، مساجد و مراکز عمومی کرده است و در آموزش چهره به چهره عموم مردم فعال بوده است.

هزارخانی ادامه داد: دیگر اقدام بسیج سازندگی استان کرمانشاه توزیع ۱۹۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۱ میلیارد تومان با کمک سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و خیرین بین نیازمندان بوده است.

او افزود: در هفته بسیج بالغ بر ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان که از قبل مشخص شده‌اند توزیع خواهد شد.

هزار خانی ادامه داد: در ماه محرم و صفر سال جاری بالغ بر سه هزار و ۶۰۰ بسته گوشت گرم، ۵۰ هزار بسته گوشت مرغ، بالغ بر ۱۶۵ هزار پرس غذای گرم و تهیه جهیزیه برای ۲۸ زوج جوان اقدام شده است.

مسؤول بسیج سازندگی استان کرمانشاه این اقدامات خیر خواهانه را با هدف حل شدن گوشه‌ای از مشکلات هم استانی‌های نیازمند بر شمرد و گفت: به امید خدا بتوانیم مشکلات نیازمندان استان را با کمک خیرین نیک اندیش حل کنیم و شرایط مناسبی از نظر معیشت برای هم استانی‌هایمان داشته باشیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیج سازندگی محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۲۵ واحد مسکن تحویل نیازمندان داده می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078542 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • ساماندهی ۵۲۰۰ گروه جهادی در فارس
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران