Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:07:00 GMT

«آرمات» سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۴۶۲۶

«آرمات» سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سومین نشست هیات رئیسه فدراسیون والیبال امروز چهارشنبه به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار شد.

رئیس فدراسیون والیبال در این نشست گزارشی از نشست‌های مشورتی برای انتخاب سرمربی تیم والیبال نوجوانان پسر ارائه و چند گزینه را به عنوان گزینه‌های نهایی هدایت این تیم پیشنهاد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال پس از بحث درباره ویژگی‌های نفرات پیشنهادی، با سپردن هدایت این تیم به مسعود آرمات موافقت کردند.

هیات رئیسه فدراسیون والیبال همچنین بر ضرورت استفاده از تجربیات و ظرفیت محمد وکیلی در جهت پیشبرد اهداف فدراسیون برای تیم‌های پایه، تاکید کرد.

کد خبر 5075197 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود آرمات تیم والیبال نوجوانان ایران فدراسیون والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ویروس کرونا تیم ملی فوتبال ایران یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر والیبال تیم فوتبال النصر عربستان تیم فوتبال فولاد خوزستان فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از اینکه ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران به دنیای مربیگری بازگشت و هدایت تیم زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت، از مهدی خباز بدنساز ایرانی به عنوان مربی بدنسازی دعوت کرد تا در این تیم حضور داشته باشد.

آلکنو ۵۷ ساله در ۳ مقطع، سرمربی تیم ملی روسیه بود و توانست با این تیم در یک فینال رویایی مقابل برزیل، قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن شود. آخرین باری که آلکنو روی سرمربیگری تیمی را بر عهده داشت، سال ۲۰۲۱ و تیم ملی ایران بود. زنیت سن‌پترزبورگ در فصل گذشته لیگ برتر روسیه در مکان ششم ایستاد.

کد خبر 6098400 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد