Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@14:09:26 GMT

فعالان صنعت چاپ استان اردبیل تقدیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۴۶۵۷

فعالان صنعت چاپ استان اردبیل تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری اردبیل در این مراسم گفت: صنعت چاپ نه یک شغل بلکه به عنوان عشق مطرح است که فعالان در این عرصه را عاشقانه و با علاقه ای وصف ناپذیر به فعالیت وا می‌دارد.

محمد سیمزاری افزود : هر شغل و طرحی بطور معمول باید دارای توجیه مادی و اقتصادی باشد درحالیکه حرفه هایی چون چاپ ؛ نشر و مطبوعات اغلب فاقد سودآوری برای فعالانش می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد : دست اندرکاران صنعت چاپ و نشر در حقیقت رزمندگان عرصه و آوردگاه فرهنگی هستند که حاصل اندیشه های گرانسنگ و فاخر را به نسل های کنونی و آینده انتقال می دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این مراسم گفت : صنعت چاپ و نشر در تاریخ انسان انقلاب بزرگی آفریده که پس از چندین دهه هنوز عرصه‌های فرهنگی، هنری و رسانه ای را زیر تاثیر خود قرار داده است.

عبدالله بحرالعلومی افزود : عرصه چاپ و نشر با وجود استعداد و ظرفیت‌های فراوانی که در استان اردبیل دارد هنوز نتوانسته است جایگاه واقعی خود را در ایران بیابد.

او با بیان اینکه این صنعت نیز به مانند بسیاری از عرصه‌ها داراری سختی‌ها و مشکلاتی در استان اردبیل است ابراز امیدواری کرد که این کاستی‌ها با تلاش جمعی  در آینده برطرف شود.

وی همچنین از شهردار اردبیل به خاطر اختصاص قسمتی از بنای تاریخی شهرداری اردبیل به عنوان موزه که آثاری گرانقدر از این صنعت را در معرض تماشای علاقه‌مندان قرار داده است قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم با اعلام اینکه تعداد ۱۵ فقره مجوز در زمینه چاپ در استان اردبیل صادر شده است و ۱۲ باب چاپخانه افست و تعدادی نیز چاپخانه دیجیتال فعالیت دارند از ۵۱ نفر از فعالان عرصه چاپ و نشر این استان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

     

                   

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صنعت چاپ اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صنعت چاپ اردبیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صنعت چاپ اردبیل اخبار کنکور استان اردبیل چاپ و نشر صنعت چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد

هما خورشیدی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: دوره صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری و دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری از سری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان صنعت گردشگری، امروز و فردا در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها به صورت رایگان با محوریت این اداره‌کل و توسط مؤسسات آموزشی خدمات گردشگری و باهدف آشنایی با مباحث روز صنعت گردشگری برای شاغلان و فعالان این صنعت برگزار می‌شود و در پایان برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر می‌شود.

خورشیدی، ضمن اشاره به اهمیت آموزش و بازآموزی فعالان صنعت گردشگری گفت: تأمین نیروی انسانی ماهر یکی از مهمترین بخش‌های تاثیرگذار در حوزه گردشگری است که با حمایت دفتر مطالعات و آموزش گردشگری کشور و به منظور ارتقای سطح شاغلان این صنعت زمینه اجرای دوره‌های توانمندسازی فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟