Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:58:54 GMT

دو کودک پاکدشتی در پی گازگرفتگی جان سپردند

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۴۷۷۶

دو کودک پاکدشتی در پی گازگرفتگی جان سپردند

به گزارش خبرنگار مهر، چهارشنبه یک دختر ۹ ساله و یک پسر چهار ساله در پاکدشت در پی وقوع گازگرفتگی جان دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری پاکدشت در خصوص وقوع این حادثه به خبرنگار مهر گفت: این حادثه در بلوار «خرمشهر» رخ داده است، البته پس از وقوع این حادثه تماسی با آتش نشانی گرفته نشده است و خانواده مستقیماً با اورژانس تماس گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد تاجیک اضافه کرد: البته صبح پنجشنبه و بر اساس درخواست خانواده متوفیان، نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده و به بررسی علت دقیق آن می‌پردازند.

علت اولیه وقوع این حادثه روشن ماندن گاز پیک نیک و جمع شدن گاز منواکسیدکربن اعلام شده است.

کد خبر 5075214

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی پاکدشت گازگرفتگی گاز گرفتگی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا گرگان محدودیت های کرونایی هفته بسیج کرمانشاه شهرکرد شهرستان کرج کتاب و کتابخوانی بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی  گفت:در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی ، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله