Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در نشست امروز خود، برای عقد قرارداد با ولادیمیر آلکنو جهت هدایت تیم ملی ایران، موافقت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین نشست هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در سال 99 از ساعت 16 امروز (چهار‌شنبه) به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین وضعیت مربی نامدار روس برای حضور در تیم ملی والیبال/ آلکنو: اطلاعات جدیدی درباره ایران ندارم

رئیس فدراسیون والیبال در این نشست، گزارشی از مذاکرات انجام شده با ولادیمیر آلکنو برای هدایت ملی‌پوشان والیبال ایران در سال 2021 ارائه کرد.

هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در پایان این نشست، برای عقد قرارداد با این مربی روس، موافقت خود را اعلام کرد تا عملاً هدایت تیم ملی ایران در رویدادهای سال 2021 به آلکنو سپرده شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال ایران هیئت رئیسه فدراسیون والیبال فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود

محمدرضا داورزنی رئیس سابق فدراسیون والیبال در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: نزدیک به ۳ دهه در فدراسیون سوارکاری و والیبال حضور داشتم و با استاد اسکویی ارتباط نزدیکی داشتم. او  هیچگاه نقد تخریبی نداشت و همیشه در برنامه ها تبسم داشتند و فکر می کنم الگو بسیار خوبی برای اهالی رسانه می است و بسیاری از شاگردان ایشان نیز خصوصیات خوب استادشان را یاد گرفته اند.

او ادامه داد: روحبه مردم داری استاد اسکویی برای همه ما الگو بود و وطن پرستی یکی از ویژگی های اصلی ایشان بود.

داورزنی خاطرنشان کرد: من فقدان این مرحوم استاد اسکویی را به جامعه ورزش و همکاران و خانواده ایشان تسلیت می گویم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد