Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی درگیری‌هایی که میان ارتش سوریه و افراد مسلح حامی آن طی امروز (چهارشنبه) با عناصر تروریستی داعش در استان دیر الزور در شرق کشور به وقوع پیوست، ۱۱ تن از نیروهای ارتش سوریه کشته شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که عناصر داعش کاروانی از نیروهای نظام سوریه را هدف گرفتند که اقدام به پاکسازی مناطق می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای داعش کمینی را برای نیروهای ارتش سوریه در حومه شرقی دیرالزور ترتیب دادند و پس از آن، درگیری‌های شدیدی میان دو طرف به وقوع پیوست.

طبق گفته دیده بان حقوق بشر سوریه، این درگیری‌ها در جنوب شهر المیادین به کشته شدن ۱۱ نیروی ارتش سوریه و افراد مسلح حامی آن و زخمی شدن ۱۷ تن دیگر انجامید. اما دیده بان حقوق بشر سوریه، تعداد تلفات در میان تروریست‌های داعش را اعلام نکرد.

فعالیت داعش طی دوره اخیر در حومه شرقی دیر الزور بیشتر شده است. نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) در مارس ۲۰۱۹ از شکست داعش خبر دادند. اما داعش همچنان در بادیه سوریه که از حومه حمص و حماة تا مرزهای عراق کشیده می‌شود، فعالیت دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش سوریه داعش در سوریه ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند

 حمله پهپادی نیروهای امنیتی در حاشیه زاهدان به خودروی تروریست‌ها منجر به هلاکت دو تروریست شد.

به گزارش تسنیم، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق 2 تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه  هستیم
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه