Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رئیسی، معاون وزیر بهداشت درباره احتمال تعطیلی لیگ برتر فوتبال گفت: بحث تعطیلی لیگ برتر مطرح نیست و قطعا بازی‌ها، طبق برنامه قبلی برگزار خواهند شد. این موضوع، درباره اردو‌های تیم ملی هم صدق می‌کند و اردو‌ها براساس شیوه نامه‌های بهداشتی که ابلاغ کرده‌ایم، برگزار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی در ادامه گفت: باید از سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان تشکر کنم، زیرا شیوه نامه‌های بهداشتی را که ما به وزارت ورزش و جوانان ابلاغ کرده‌ایم، به خوبی اجرا شده‌اند. باز هم تاکید می‌کنم که تغییری در برنامه لیگ برتر فوتبال ایجاد نخواهد شد.

معاون وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع شامل تمام رشته‌های ورزشی می‌شود یا تنها مسابقات فوتبال طبق برنامه قبلی برگزار می‌شوند، گفت: برنامه رشته‌هایی را که ما به آن‌ها مجوز فعالیت داده‌ایم و به آن‌ها شیوه نامه بهداشتی ابلاغ کرده‌ایم، به ویژه لیگ برتر و اردو‌های تیم ملی، دچار تغییر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید

سعید آذری بخشیده شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت لیگ برتر فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دومین دوره مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور در استان مازندران و شهرستان تنکابن برگزار شد.


این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکرخلبان شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و چهارصد شهید استان مازندران در شهرستان تنکابن برگزار شد.

مسابقات پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز شهرستان تنکابن برگزار شد.

در پایان این مسابقات بابک نوروزی از مازندران به مقام قهرمانی دست یافت و بیگلری از اذربایجان شرقی نائب قهرمان شد. کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

در پایان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به نفرات برتر حکم و جوایز اهدا شد.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم