Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@11:22:33 GMT

فوری؛ طاهرخانی وارد باشگاه پرسپولیس شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۵۰۶۰

فوری؛ طاهرخانی وارد باشگاه پرسپولیس شد

مدافع سابق استقلال برای مذاکره با مدیران پرسپولیس وارد این باشگاه شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاهین طاهرخانی، مدافع فصل گذشته استقلال که با نظر محمود فکری از لیست این تیم خارج شد، قصد دارد در تصمیمی جنجالی وارد مذاکره با پرسپولیس شود و دقایقی پیش به همین منظور وارد ساختمان این باشگاه شد.

 

با توجه به درخواست یحیی گل محمدی برای جذب مدافع، بعد از جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری، اکنون این باشگاه قصد دارد شاهین طاهرخانی را به لیست خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طاهرخانی دقایقی پیش وارد باشگاه پرسپولیس شد و در صورت توافق با مدیران این باشگاه، در آخرین ساعات نقل و انتقالات یک انتقال جنجالی را در این فصل برای دو باشگاه رقم خواهد زد. چند روز پیش خلیل زاده، عضو هیات مدیره استقلال مدعی شده بود که طی توافق صورت گرفته این دو باشگاه از یکدیگر بازیکنی جذب نخواهند کرد اما اکنون بعد از اینکه باشگاه استقلال با محمد نادری قرارداد به امضا رساند، باشگاه پرسپولیس نیز قصد دارد مدافع این تیم را در اختیار بگیرد.

 

باید دید مذاکرات طرفین به نتیجه خواهد رسید و این مدافع که در ترکیب استقلال فرصت کمی برای خودنمایی به دست آورده بود، قادر به جلب نظر مدیران این تیم برای عقد قرارداد خواهد شد یا خیر.

استقلال تهران نقل و انتقالات 1399 پرسپولیس تهران شاهین طاهرخانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران نقل و انتقالات 1399 پرسپولیس تهران شاهین طاهرخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!

مدافع پرسپولیس گفت که پزشک تیم سپاهان دوندگی بیشتری نسبت به بازیکنان این تیم داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گئورگی گولسیانی پس از تساوی صفر - صفر تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان اظهار داشت: انتظار بیشتری از سپاهان داشتم. این تیم برای کسب رتبه‌های اول و دوم شانس دارد، اما فقط یک تیم می‌خواست پیروز شود و تیم دیگر فقط عقب‌نشینی کرده بود. بازیکنان سپاهان روی زمین بودند و پزشک این تیم بیشتر از بازیکنان در زمین می‌دوید!

وی با انتقاد از سبک بازی طلایی‌پوشان تصریح کرد: سپاهان تیم سابق من است و زمانی که در این تیم بودم، همیشه می‌خواستیم پیروز یا قهرمان شویم. سپاهان این بار نمی‌خواست حمله کند. شانس خوبی برای صدرنشینی داشتیم و از اینکه دو امتیاز بازی را از دست دادیم، ناراحت شدم. با این حال شکست سپاهان دشوار است. حس نکردم که سپاهان می‌خواهد پیروز شود.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

مدافع پرسپولیس در مورد قضاوت بیژن حیدری گفت: فقط می‌توانم بگویم که داور بارها خطا اعلام کرد و سبب توقف بازی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • فوری | آتیلا حجازی سرپرست باشگاه استقلال شد + اولین تصویر
  • فوری: آتیلا حجازی سرپرست استقلال شد
  • فوری؛ آتیلا حجازی سرپرست استقلال شد
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!