Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر غلامرضا اصغری را به عنوان ناظر اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان، بوشهر، جندی شاپور اهواز و دزفول و همچنین دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شوشتر، آبادان و بهبهان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این حکم بدین شرح است:

جناب آقای دکتر اصغری
دبیر محترم شورای آموزش داروسازی و تخصصی وزارت بهداشت

با توجه به اینکه طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) جهت کنترل و مدیریت بیماری کرونا به کلیه دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ شده است لذا به منظور نظارت بر اجرا و ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در این زمینه به موجب این ابلاغ به عنوان ناظر اجرای طرح در دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان، بوشهر، جندی شاپور اهواز، دزفول و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شوشتر، آبادان و بهبهان منصوب می‌شوید تا با نظارت مستمر بر اجرای طرح از جمله سفر به مناطق یاد شده، گزارش گیری‌های مستمر به شیوه آنلاین روند پیشرفت طرح را پیگیری نموده و گزارش نظارتی روزانه را جهت معاون محترم بهداشتی به عنوان ناظر ملی طرح ارسال نمایید. ضمنا ضرورت دارد تا ضمن جمع بندی، گزارش هفتگی نظارت‌های انجام شده را به دفتر اینجانب نیز ارسال نمایید.

انتهای پیام/

   

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در ایران علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دانشکده های علوم پزشکی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم