Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعتی پس از آن‌که وزرات خزانه‌داری آمریکا از وضع تحریم‌های جدید علیه ۵۸ شخص حقیقی و حقوقی ایران در راستای سیاست موسوم به فشار حداکثری خبر داد، «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که کارزار فشار حداکثری علیه ایران همچنان مؤثر بوده و نباید آن را متوقف کرد.

پامپئو امروز چهارشنبه با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر ادعا کرد: کارزار فشار حداکثری علیه ایران همچنان مؤثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیاست، ایران را از منابعی که برای انجام فعالیت‌های مخرب خود در منطقه به آن‌ها نیاز دارد، محروم می‌کند.

وی افزود: کاهش این فشار [بر ایران]یک گزینه خطرناک است که باعث تظعیف همکاری‌های منطقه‌ای ما برای ایجاد صلح [به زعم آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها]می‌شود و ایران را تقویت می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تحریم کارزار فشار حداکثری صهیونیست پارسی خبر فشار حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود

مهدی عقیل، استاد دانشگاه و نویسنده لبنانی با بیان اینکه آنچه در شب ۱۳ و ۱۴ آوریل رخ داد، یک نقطه عطف استراتژیک در سطح قواعد بازدارندگی یا قواعد درگیری در خاورمیانه بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران از صبر استراتژیکی که از سال ۲۰۱۰ پیشه کرده بود به بازدارندگی استراتژیک یا بازدارندگی فعال منتقل شد.

دریافت 52 MB

خبرنگار: منصوره حسنی / تدوینگر: حمیدرضا برزگر 

دیگر خبرها

  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز به دست آمد/ استفاده حداکثری از توان دانش بنیان‌ها جواب داد
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود
  • تحلیلگر صهیونیست: جنگ علیه غزه باید متوقف شود/ حماس شکست نمی‌خورد
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟