Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از سه پروژه مهم درمانی شهرستان دزفول بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان  حضرت امام (ره) از سه پروژه مهم درمانی شهرستان دزفول بازدید کرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  به منظور مساعدت در تسریع ساخت پروژه‌های درمانی دزفول از بیمارستان 400 تختخوابی یازهرا(س) و مجتمع درمانی زنان حضرت زینب(س) و مرکز رادیوتراپی امام حسن مجتبی(ع) بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان  حضرت امام (ره)  در این باره دستورات لازم را در راستای پیشرفت و تسریع در تکمیل پروژه‌های درمانی صادر کردند.

علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، در این باره در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: بیمارستان یا زهرا دزفول قرار است در دو فاز به بهربرداری برسد.

وی افزود: با توجه به اینکه  هزینه ساخت و اعتبار این پروژ به صورت مشترک بین وزارت بهداشت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و همچنین به همت بنیاد علوی تامین شده است در این بازدید مصوب شد اعتبار به میزان لازم تا یک سال آینده جهت افتتاح فاز اول بیمارستان یازهرا تامین و  تدوام داشته باشد و به بهربرداری برسد.

محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر در کردستان اجرا می‌شود+جزئیاتشهرهای قرمز کرونایی خراسان شمالی اعلام شدمحدودیت‌های کرونایی اصناف پردیس در رده‌های 4و 3 از روز شنبه اجرا می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، به دیگر پروژه‌های درمانی این شهرستان اشاره کرد، گفت: طبق پیش‌بینی‌های شده به مناسبت ایام دهه فجر سال جاری  بلوک زایمانی در مجاورت بیمارستان بزرگ دزفول به بهربرداری می‌رسد.

 

 

انتهای پیام/337/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام رئیس ستاد اجرایی فرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد

رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه، در راستای سفرهای استانی و در اولین برنامه از سلسله بازدیدها از محلات شهر تهران و پیگیری مشکلات مردم این مناطق، با حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد از طرح توسعه این بیمارستان که در ساختمانی جدید در حال احداث است، بازدید کرد.

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد از سال ۹۳ در سه فاز با زیربنایی بالغ بر ۱۱۴۶ متر با سرمایه‌گذاری خیرین آغاز شده که فاز اول آن در ساختمانی با ۵ طبقه شامل آزمایشگاه، تصویربرداری، اورژانس، آنژیو، جراحی و ای‌سی‌یو، طی ۱۰سال گذشته تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به دلیل عدم تامین مالی روند احداث آن متوقف شده بود.

رئیس جمهور ناظر بر نیاز اساسی و مطالبه جدی مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران به توسعه فضای بهداشتی-درمانی، ضمن بازدید از این طرح، دستور تامین مالی مورد نیاز احداث آن را صادر و مقرر کرد حداکثر تا دهه فجر فاز یک طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد تکمیل و در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد.

رئیسی همچنین در جریان حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد، از تعدادی از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کرد و میزان رضایت آنها از خدمات درمانی و روند درمان‌شان را جویا شد.

رئیس جمهور از تلاش‌ها و زحمات پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان در ارائه خدمات به بیماران نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است