Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: دیروز وزش شدید باد و بارش باران سبب سقوط یک اصله درخت و مسدود شدن مسیر در بلوار باغ اسماعیل آقا شد.

احمدی افزود: مأموران نیرو‌های آتش نشانی با حضور سریع در محل حادثه نسبت به قطع درختان و بازگشایی مسیر تردد اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد تصریح کرد: با توجه به اینکه این روز‌ها شاهد ورزش باد شدید در سطح شهر و به دنبال آن حادثه سقوط درختان هستیم، شهروندان از پارک خودرو‌های خود در زیر درختان خودداری کنند.

او اضافه کرد: درختان سطح شهر به خصوص درختانی که به سن بهره وری رسیده اند و داخل تنه آن‌ها چوب پنبه‌ای شده، در معرض سقوط قرار می‌گیرند.

احمدی از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان وزش باد در محل‌هایی که احتمال سقوط درختان وجود دارد وسیله خود را پارک نکنند، زیرا بسیاری از درختان به علت بیماری‌ها و آفت‌ها در برابر باد‌های شدید دوام نیاورده و سقوط می‌کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حادثه سقوط درخت وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان در واکنش به تغییر کاربری ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی و قطع درختان در صالحیه گفت: با مسئولینی که در تغییر کاربری غیرقانونی این اراضی دخیل بودند، برخورد خواهد شد. - اخبار استانها -

سیدامیر احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با اشاره به تشکیل پرونده برای تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی در صالحیه، اظهار داشت: 50 هکتار از اراضی کشاورزی به‌صورت غیرقانونی در حال تغییر کاربری بود که جلوی آن گرفته شد.

وی با اشاره به قطع یک‌صد اصله درخت در این اراضی جهت تغییر کاربری افزود: مسئولینی که در تغییر غیرقانونی کاربری 50 هکتار از اراضی کشاورزی دخیل بوده و وظایف قانونی خود را انجام نداده و ترک فعل انجام شده باشد، با آن‌ها برخورد خواهد شد.

دادستان بهارستان در ادامه گفت: تغییر کاربری غیرقانونی و قطع درختان با برنامه‌ریزی و مدیریت شده بود و این اتفاق در یک روز انجام نگرفته است.

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز 300 هکتار اراضی چهارباغ

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد قوه قضاییه و دادستانی به عنوان مدعی‌العموم در هر موردی که فساد اتفاق افتاده باشد، برخورد قاطعانه است و طبق مستندات و در چارچوب قانون با اشخاص حقیقی و حقوقی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • آب آلبالو چه کمکی به دیابتی‌ها می‌کند؟
  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)