Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:32:22 GMT

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه نفت آبادان باز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۵۶۸۴

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه نفت آبادان باز شد

به گزارش خبرنگار مهر، به علت پرداخت نشدن مطالبات «آگوستو سزار» و «جاناتان بالوتلی» و «عزیز سیدیکوف» پنجره نقل و انتقالات باشگاه صنعت نفت آبادان بسته شده بود که با پرداخت مطالبات این نفرات اجازه ادامه فعالیت در بازار نقل و انتقالات و ثبت قرارداد بازیکنان جدید برای نماینده خوزستان صادر شد.

تیم صنعت نفت آبادان روز گذشته که توانسته بود که بدون بازیکن جدید خود تیم پیکان تهران را در آخرین بازی هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با نتیجه دو بر یک پشت سر بگذارد، از هفته دوم رقابت‌ها می‌تواند با امضا و ثبت قرارداد بازیکنان جدید با تمام توان خود در مسابقات حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلایی پوشان دیار اروند در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اول آذرماه امسال به مصاف پرسپولیس تهران می‌روند.

کد خبر 5075193

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم صنعت نفت آبادان نقل و انتقالات فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا محدودیت های کرونایی گرگان هفته بسیج کرمانشاه شهرکرد شهرستان کرج کتاب و کتابخوانی بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!

طرفداری| سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال