Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:46:36 GMT

قرارگاه فرهنگی جهادی علمدار در تهران راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۵۶۸۶

قرارگاه فرهنگی جهادی علمدار در تهران راه‌اندازی شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از فرهنگسرای اخلاق، این قرارگاه در راستای توسعه فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا و فعالیت‌های جهادی راه‌اندازی شده است.

قرارگاه فرهنگی-جهادی علمدار، نیازمندان و خیرین را شناسایی و از روش خدمت‌رسانی چهره به چهره، کمک‌های خیرین را بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا به صورت عادلانه توزیع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی، تهیه جهیزیه برای نوعروسان و وسایل مورد نیاز نیازمندان به خصوص در فصل زمستان از جمله کمک‌های مومنانه و جهادی قرارگاه علمدار است.

مسئول قرارگاه فرهنگی جهادی علمدار در آیین راه‌اندازی این قرارگاه در کتابخانه ابن‌سینا با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی علمدار از سال ۱۳۹۴ گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های این گروه به امور تربیتی و کادرسازی دانش‌آموزان و نوجوانان اختصاص داشت.

«عباس ریوندی» افزود: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اوایل امسال مبنی بر مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، گروه علمدار (۸۰ نوجوان عضو گروه هستند)، رویکرد خود را به فعالیت‌های اجتماعی و کمک به نیازمندان و تهیه و توزیع وسایل بهداشتی و ماسک گسترش داده که در حوزه مبارزه با کرونا، حائز رتبه اول از سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران شده است.

«ریوندی» ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی جهادی علمدار در کتابخانه ابن‌سینا و با کمک خیرین و نیکوکاران دارالمومنین طهران، نخستین مرحله توزیع ارزاق و اقلام مورد نیاز زندگی و کمک معیشتی پس از تکمیل بانک اطلاعاتی نیازمندان، در آستانه شب یلدا انجام شود.

«مرضیه خسروی بروجنی» مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۴ و رئیس فرهنگسرای اخلاق نیز در این آیین با اشاره به اهمیت فعالیت گروه‌های جهادی و کمک به نیازمندان به خصوص توسط نوجوانان، از شهرداری، شورایاری، سرای محلات و خیرین تقاضا کرد با هماهنگی با گروه‌های مرجع در سطح محلات، ائمه جماعات، کاسبان و خیرین در فعالیت‌های جهادی و خیرخواهانه مشارکت کنند.

«مجید بشارتی» مدیر اجتماعی ناحیه یک شهرداری منطقه چهارده، اعضای شورایاری و مدیر محله چهارصد دستگاه نیز در آئین راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی جهادی علمدار حضور داشتند.

این قرارگاه در خیابان پیروزی، میدان چهارصد دستگاه، کتابخانه ابن سینا واقع است و شماره تلفن ۳۳۳۴۳۵۶۰ آماده پاسخگویی و جذب کمک‌های مومنانه است.

برچسب‌ها سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران کمک های مردمی گروه های جهادی فرهنگسرای اخلاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران کمک های مردمی گروه های جهادی فرهنگسرای اخلاق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران کمک های مردمی گروه های جهادی فرهنگسرای اخلاق اخبار کنکور راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟

بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی برای سازمان اوج و سراج تعیین شده است.

 

به گزارش اعتماد، ردیف بودجه قرب بقیه‌الله یا همان قرارگاه فرهنگی-اجتماعی بقیه‌الله، از جمله ردیف‌هایی است که افزایش قابل توجهی دارد. بنا بر مصوبه سال ۱۴۰۲، این قرارگاه ۸۸۷ میلیارد تومان بودجه مصوب داشت. برای سال ۱۴۰۳، رقم بودجه این قرارگاه به یک هزار و ۱۸۴ میلیارد تومان رسیده است؛ یعنی حدود ۳۵ درصد افزایش.

البته که در جدول ۹ قانون بودجه ۱۴۰۲ که مربوط به کمک‌ها به دستگاه‌ها و نهاد‌ها می‌شود، نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان برای کمک به موسسات فرهنگی و اجتماعی ذیل این قرارگاه آمده بود. در این ردیف بودجه تاکید شده بود که این ۲۰۰ میلیارد تومان باید به صورت مساوی میان سازمان «اوج» و سازمان «سراج» تقسیم شود.

دیگر خبرها

  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود