Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه بررسی موضوعات اولویت‌دار استان‌ها برای حسابرسی و رسیدگی در دیوان محاسبات کشور، با حضور مهرداد بذرپاش رئیس کل، معاونین، مشاورین و مدیران کل استان‌ها از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد.

در این جلسه، مدیران کل استان‌ها موضوعات مهم استان خود برای حسابرسی را مطرح کردند که پس از بررسی و تبادل نظر، برخی از طرح‌ها جهت اجرا به تایید مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بذرپاش در این جلسه، با تشریح اهمیت و جایگاه موضوعات، تاکید کرد: طرح‌های اولویت‌دار هر استان باید متناسب با پتانسیل، مسائل و مشکلات مرتبط با آن استان و در راستای کمک به جهش تولید و ایجاد اشتغال باشد و نهایتا در معیشت و زندگی مردم موثر واقع شود.

در این جلسه، موضوعات مهمی مانند کشاورزی و دامپروری، گردشگری، بهداشت و سلامت، معوقات مالیاتی، واگذاری اراضی و زمین‌خواری، منابع طبیعی و مشکلات کم آبی و ریزگردها، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و راکد در شهرک‌های صنعتی سطح استان و ملی، مسکن و شهرسازی در سطح ملی، زیرساخت‌های راه و حمل و نقل، سد‌ها و نیروگاه‌ها، زیرساخت‌های آموزش و پرورش و تجهیز فضا‌های آموزشی، معادن و انحصارات و صنایع معدنی، معوقات و تسهیلات بانکی، خصوصی سازی و واگذاری‌ها، فعال سازی واحد‌های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل، دفع بهداشتی پسماند‌های صنعتی-مسکونی-بیمارستانی، حوادث غیرمترقبه مانند سیل و... بررسی و نهایی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دیوان محاسبات کشور مهرداد بذرپاش طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار

جلسه بررسی مسائل شهرک صنعتی و ساماندهی و توسعه  با حضور میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان و مسئولین شهرستان انار در فرمانداری شهرستان برگزار شد .

در این نشست محسن صالحی فرماندار انار گفت: دویست هکتار زمین جهت نصب پنل خورشیدی در شهرک صنعتی اناراختصاص داده شده است و هزینه زمین جهت نصب پنل در اقساط ده ساله گرفته خواهد شد .

وی همچنین در خصوص اجرای این طرح در روستا‌ها گفت: زمین‌های اطراف روستا اگر ملی باشند واگذار می‌شوند و اگر ملی نباشند بوسیله جهاد کشاورزی در اسرع وقت جهت اجرای طرح پنل خورشیدی تغییر کاربری خواهد شد.

در شهرستان انار ۹۶۵کیلو وات پنل خورشیدی نصب گردیده و ۱۲۰۰کیلو وات در مرحله عقد قرارداد است.

در این جلسه مسائل مربوط به شهرک صنعتی شهرستان، ساماندهی و توسعه شهرک صنعتی شهرستان در حوزه پنل‌های خورشیدی بررسی و تصمیمات لازم صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور