Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@05:23:48 GMT

لوو به جز خودش دو نفر دیگر را قربانی می کند؟

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۵۸۳۷

لوو به جز خودش دو نفر دیگر را قربانی می کند؟

ممکن است ادامه نتایج ضعیف تیم ملی آلمان علاوه بر یواخیم لوو دو فرد دیگر یعنی فریتس کلر، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان و الیور بیرهوف مدیره تیم های ملی را هم قربانی کند‌.

به گزارش "ورزش سه"، در مورد یک چیز هیچ گونه شک و شبهه ای وجود ندارد و آن این است که یواخیم لوو خدمت زیادی به فوتبال آلمان کرده است. هواداران فوتبال در آلمان همواره از او به خاطر پیروزی 7-1 برابر برزیل در جام جهانی 2014 سپاسگزار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال بعد از فاجعه تیم ملی آلمان در جام جهانی روسیه آنها شب گذشته با شش گل از اسپانیا شکست خوردند تا انتقادات از یواخیم لوو به اوج خود برسد. در واقع به نظر می‌رسد که این سرمربی دیگر از اعتبار چندانی برخوردار نیست و دورانش در تیم ملی آلمان به اتمام رسیده است.

 

 

 

 

از طرفی لوو همواره حمایت رئیس فدراسیون فوتبال آلمان یعنی فریتس کلر و الویر بیرهوف، مدیر تیم ملی را با خود به همراه داشته است. این موضوع بعد از جام جهانی 2018 و پس از کسب نتایج کابوس وار ژرمن‌ها کاملاً به وضوح مشاهده شد اما حالا ممکن است که نتایج ضعیف لوو گریبان این دو نفر را هم بگیرد و در صورت ادامه این روند در بازی های حساس بعدی به جز سرمربی، کلر و بیرهوف نیز از سمت خود برکنار شود.

اولیور بیرهوف (مدیر تیم) یواخیم لو تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یواخیم لو تیم ملی آلمان تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان قاسم غریب‌آبادی با اعلام این خبر گفت: یک زن پنجاه ساله که از سبزوار برای گشت و گذار در تعطیلات به گلستان آمده بود ساعت ۱۳ و پانزده دقیقه ظهر امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت از ارتفاع آبشار لوه سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

او افزود : ۳ تیم امدادی از پایگاه های سه راهی گالیکش و تنگراه به محل حادثه اعزام شدند و با ایجاد کارگاه های متعدد و ابزار کوهستان پیکر جان‌باخته را پس از پنج ساعت تلاش به محل مناسب انتقال دادند.

وی گفت : این فرد به علت لغزیدن از ارتفاع زیاد و شدت ضربه جان خود را از دست داد.

غریب آبادی افزود : سه شنبه گذشته نیز یک مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار لوه جان باخت.

دیگر خبرها

  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • وقتی بی‌بی‌سی نزد کارشناسان خودش هم مقبولیتی ندارد! + فیلم
  • استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس
  • مست عشق ؛ علیرضا قربانی
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن؛ ۵۰ قربانی شکایت کردند