Web Analytics Made Easy - Statcounter

آل کثیردرباره خروج نام خود از فهرست تیم پرسپولیس با مسئولان این باشگاه مذاکره می کند.

عیسی آل کثیر که طبق حکم کمیته انضباطی و تایید کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا 6 ماه محروم شده است لحظاتی قبل وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ثبت قراداد یک بازیکن جدید لیگ برتری مجبور به خارج کردن نام ال کثیر از فهرست نفرات این تیم هستند و قرار است این مهاجم با مدیران سرخ پوش درباره این موضوع گفت و گو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس نام آل کثیر موقتا از فهرست پرسپولیس خارج خواهد شد تا پس از اتمام محرومیت وی بتواند با بازگشت به فهرست شاگردان گل محمدی برای این تیم بازی کند.

این درحالی است که باشگاه پرسپولیس برای استفاده از آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا که 29 آذر در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار می شود به دنبال بخشش محرومیت آل کثیر با استفاده از دستور موقت دادگاه CAS هستند و از AFC درخواست کرده اند گراندز رأی کمیته استیناف درباره این بازیکن را در اختیار پرسپولیس قرار بدهد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد با خارج کردن نام آل‌کثیر از فهرست هفت نفره خریدهای نقل و انتقالاتی، شاهین طاهرخانی مدافع سابق استقلال را به خدمت بگیرد./ فارس

بیشتر بخوانید:

قرارداد مربیان پرسپولیس ثبت شد

معرفی آلکنو به عنوان گزینه ‌نهایی ‌تیم‌ ملی والیبال

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال

به گزارش همشهری‌آنلاین، ابتدا گفته شد با کارت زردی که رامین رضاییان در بازی سپاهان و ملوان گرفت، این بازیکن محروم شده و برابر پرسپولیس قادر به حضور در میدان نخواهد بود. یک عده آدم بیمار هم که متأسفانه بین هواداران همه تیم‌ها دیده می‌شوند، فورا نتیجه گرفتند رضاییان عمدا خودش را محروم کرده تا برابر تیم سابقش به میدان نرود. بعدتر اما خود رامین با انتشار یک استوری انتقادی نسبت به انتشار این خبر غیرواقعی واکنش نشان داد و گفت هنوز یک کارت تا محرومیت جا دارد و می‌تواند برابر قرمزها به میدان برود.

به این ترتیب انتظار می‌رود روز ۱۲‌اردیبهشت شاهد یکی از هیجان‌انگیزترین و باکیفیت‌ترین تقابل‌های این فصل در ورزشگاه آزادی باشیم؛ جایی که رضاییان در سمت راست سپاهان رودرروی زوج عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف در سمت چپ پرسپولیس قرار می‌گیرد.

کد خبر 846588 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال