Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ ایرج گلینی فرمانده سپاه ناحیه گرمسار ضمن بیان اینکه شعار «بسیج، پیشرو در خدمت‌رسانی و امیدآفرینی» در محوریت تمام برنامه‌های چهل و یکمین سالروز تأسیس بسیج مستضعفین قرار دارد، اظهار داشت: درمجموع ۴۳ عنوان برنامه شاخص در قالب ۵۲۶ فعالیت به مناسبت هفته بسیج در گرمسار اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه بسیج همواره در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در حال خدمت‌رسانی به آحاد مردم است، تصریح کرد: در سال جاری با توجه به شرایط کرونایی هیچ‌گونه تجمعی در سطح شهرستان برگزار نخواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر اینکه ارائه خدمت‌رسانی و فعالیت‌های جهادی در اولویت برنامه‌های هفته بسیج قرارگرفته است، افزود: راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت مقابل پایگاه مقاومت و توزیع ماسک، جمع‌آوری کمک مؤمنانه، توزیع بسته‌های معیشتی ازجمله خدمات مهمی است که در این راستا ارائه می‌شود.

گلینی از حضور جهادی تعداد زیادی از بسیجیان در عرصه دفاع از سلامت خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح بسیجیان با حضور در بیمارستان و مراکز بهداشتی به ارائه خدمات به بیماران کرونایی می‌پردازند.

او در ادامه با اشاره به اینکه رزمایش بزرگ کمک مؤمنه به‌صورت هم‌زمان در پنجم آذرماه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این مرحله از رزمایش دو هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه گرمسار یادآور شد: تبیین دستاورد‌های بسیج و تبلیغ خدمات آن در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد در این ایام است.

گلینی از اجرای طرح گشت‌های رضویان خبر داد و بیان کرد: راه‌اندازی سمن بانوان مطالبه‌گر گرمسار از دیگر فعالیت‌های مهمی است که در این هفته آغاز به کار می‌شود و در راستای مطالبه گری از مسئولان در حوزه عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت بانوان بسیجی فعالیت خواهند داشت.

او برگزاری یادواره شهدا، رژه موتوری و ماشین، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی در فضای مجازی و فضاسازی محیطی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و اضافه کرد: پنج کارگاه تولید ماسک که توسط بانوان بسیجی به‌صورت خودجوش راه‌اندازی و در حال فعالیت هستند نیز بازدید و تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته بسیج کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت مرتضی مطهری ۸ تا ۱۴ اردیبهشت به نام هفته عقیدتی و سیاسی نامگذاری شده است بیان کرد: به این مناسبت ۳۰ عنوان برنامه عقیدتی در سطح استان همدان اجرا می‌شود.

سرهنگ همدانی افزود: برگزاری جشنواره‌های شهرستانی و استانی، نشست‌های عقیدتی با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی و معرفی یگ الگو نمونه اخلاق از جمله این برنامه هاست.

او همچنین گفت: معرفی آثار به جای مانده از شهید مطهری نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد تا دانش آموزان، بسیجیان و معلمان بیشتر با این شخصیت برجسته آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود