Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:42:05 GMT

قطار مسافری سانحه دیده رشت به مقصد مشهد حرکت کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۶۰۶۸

قطار مسافری سانحه دیده رشت به مقصد مشهد حرکت کرد

در این اطلاعیه که در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است، قطار مسافری رشت _ مشهد  که در ایستگاه راه آهن کوهین با واگن متوقف در ایستگاه برخورد کرده بود با رفع مشکل به سیر خود به سمت مشهد ادامه داد.

در این اطلاعیه تاکید شدهت است، در این حادثه به هیچ یک از مسافرین آسیبی جدی وارد نشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین پیش از این اعلام کرده بود که براثر برخورد ۲ قطار در محدوده نیکویه در مسیر راه آهن تاکستان به سمت رشت ۲۰ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرت الله مهدیخانی افزوده بود : قطار مسافری گیلان به مشهد بعد از ایستگاه یزده رود نیکویه تاکستان از ریل خارج شد و با قطار باربری برخورد کرد و از۲۰ مصدوم این حادثه ۱۵ نفر سرپایی درمان شدند و احتمالا پنج نفر به بیمارستان اعزام شوند که مشکل خیلی جدی هم ندارند.

سهیل سلطانی رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین هم در این خصوص  گفته بود : خوشبختانه در این حادثه، مصدوم بدحال که نیاز به انتقال به بیمارستان داشته باشد نداشته ایم.

راه آهن گیلان نیمه اسفند سال ۹۷ با حضور رییس جمهوری به بهره برداری رسید و اکنون رام های مختلف قطار در طول هفته در مسیر ریلی رشت - تهران و رشت- مشهد و بالعکس تردد می کنند.

برچسب‌ها رشت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گیلان رشت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گیلان اخبار کنکور راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حجت الله مددخانی شامگاه یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در حادثه برخورد قطار با گله گوسفند در حوالی آبیک ۵۷ راس گوسفند تلف و ۲ چوپان مصدوم شدند.

فرماندار شهرستان آبیک با ناگوار خواندن این حادثه تصریج کرد: در این حادثه علاوه بر ۵۷ گوسفند، ۲ چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند که مراحل درمانی را سپری می کنند.

مددخانی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برای تردد در این منطقه پل زیر گذر احداث شده است، اما چوپانان گله را از روی ریل عبور داده که منجر به وقوع چنین اتفاق تلخی شده است.

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار