Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@22:43:42 GMT

تصادف ۲ قطار باری و مسافری در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۶۱۹۳

به گزارش صدای ایران، قدرت‌الله مهدیخانی، اظهار کرد: حدود ساعت ۱۹:۴۵ چهارشنبه شب ۲۷ آبان قطار مسافربری «گیلان-مشهد» بعد از ایستگاه یزدرود حوالی شهر کوهین از ریل خارج شده و با قطار باری برخورد کرده است.

وی ادامه داد: علت حادثه احتمالاً بر اثر سهل‌انگاری سوزن‌بان بوده است و در حال حاضر تمامی عوامل امدادی و نیروی انتظامی در محل حادثه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اعلام کرد: بر اثر این حادثه پنج نفر دچار مصدومیت سطحی شدند که توسط عوامل امدادی و اورژانس به مراکز درمانی منتقل خواهند شد.

سهیل سلطانی، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین نیز در گفتگو با ایسنا تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه رسیده‌اند، ظاهراً آسیب جدی وارد نشده است، اما بررسی بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین بیان کرد: به منظور امدادرسانی به حادثه یک اتوبوس آمبولانس، هفت آمبولانس اورژانس با ظرفیت حمل ۳۰ تا ۴۰ بیمار به محل اعزام شده است و اطلاعات دقیق‌تر در آینده اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قطار قطار گیلان مشهد تصادف قطار در مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه تصادف مینی بوس با لیفان ساعت ۲۲و ۳۸ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در اتوبان آزادگان روبه روی شهرک گلدیس شاهین شهر اتفاق افتاده است، تصریح کرد: ۵ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره مصدومیت ۱۵ نفر شامل ۷ نفر مرد و ۸ نفر خانم در این حادثه ابراز کرد: مصدومان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

کد خبر 6095526

دیگر خبرها

  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم