Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:08:15 GMT

گزینه رئال در صورت جدایی راموس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۶۳۳۶

گزینه رئال در صورت جدایی راموس مشخص شد

آاس مدعی شد رئال مادرید در صورت جدایی سرخیو راموس برای جذب داوید آلابا اقدام خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ماه تا پایان قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید باقی‌مانده و در صورت عدم تمدید، او می تواند در پایان فصل به شکل رایگان از جمع کهکشانی‌ها جدا شود؛ اتفاقی که در صورت رخ دادن می‌تواند بعد از جدایی کریستیانو رونالدو یک کابوس بزرگ دیگر برای هواداران لوس بلانکوس تلقی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

از طرفی طی هفته های گذشته گفته شد که سرخیو راموس با باشگاه رئال مادرید مذاکراتی را برای تمدید قرارداد انجام داده و برخی منابع حتی مدعی شدند که قرار است او پیش از بازی برابر آلمان در کنفرانس مطبوعاتی ماندنش در جمع رئالی ها را تایید کند اما این موضوع منتفی شد تا نگرانی هواداران تیم اسپانیایی در این باره افزایش پیدا کند.

 

در این بین گفته می شود که باشگاه رئال مادرید قصد ندارد حقوق راموس را افزایش دهد اما این بازیکن علاوه بر قرارداد دو ساله خواهان افزایش دستمزد خود شده است؛ موضوعی که اختلاف بین دو طرف و طولانی شدن روند مذاکرات را در پی داشته است.

 

حالا و در همین رابطه آاس مدعی شده با پیچیده شدن مذاکرات بین راموس و رئال مادرید حالا این باشگاه جانشینان احتمالی کاپیتان خود را مورد بررسی قرار داده است. بر اساس این گزارش ستاره اتریشی بایرن مونیخ یعنی داوید آلابا که او نیز تا پایان فصل با باواریایی ها قرارداد دارد اصلی ترین گزینه رئال تلقی می شود و آنها در صورت جدایی راموس به شکل جدی برای جذب او اقدام خواهند کرد.

 

 

 

 

این خبر در حالی منتشر شده که داوید آلابا پیش از این از علاقه خود برای حضور در لالیگا و یکی از دو تیم رئال مادرید یا  بارسلونا صحبت کرده بود.

بایرن مونیخ دیوید آلابا رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ دیوید آلابا رئال مادرید سرخیو راموس سرخیو راموس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس

مدافع چپ اسطوره‌ای لوس بلانکوس امروز در باشگاه رئال مادرید حضور یافت تا شاهد تمدید قرارداد پسرش باشد.

طرفداری | مارسلو، اسطوره رئال مادرید امروز برای تمدید قرارداد پسرش به مادرید برگشت.

به گزارش فابریتزیو رومانو، انزو آلوز، پسر مارسلو، مدافع برزیلی اسطوره‌ای رئال مادرید، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد. پسر مارسلو که متولد 2009 و 14 سال سن دارد امروز با حضور پدر و خانواده‌اش، قرارداد جدیدی با رئال مادرید به امضا رساند. مارسلو هم امروز چهارشنبه برای تمدید قرارداد پسرش به رئال مادرید بازگشته بود.

مشخصات انزو آلوز متولد: 16 سپتامبر 2009 (14 سال) ملیت: برزیلی قد: 175 سانتی‌متر پست: هافبک هجومی و مهاجم پای تخصصی: راست پا

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!