Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@05:42:21 GMT

افشای علت عدم توافق پرسپولیس با طاهرخانی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۶۳۶۵

افشای علت عدم توافق پرسپولیس با طاهرخانی

شاهین طاهرخانی که قرار بود هفته گذشته در باشگاه پرسپولیس حاضر شود اما به دلیل تاکید بر مذاکره باشگاه با مدیربرنامه هایش حضورش در جمع سرخپوشان منتفی شد، به یکباره امشب سر از باشگاه پرسپولیس در آورد.

امشب که آخرین فرصت نقل و انقالات است، این بازیکن بعد از یک هفته کش و قوس و برطرف شدن ناراحتی کادرفنی پرسپولیس از وی بابت رفتار هفته گذشته او، در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و در حالی که تصور همه بر این بود که مدافع فصل گذشته استقلال سرخ پوش می شود بعد از دو ساعت مذاکره ناگهان طاهرخانی با ناراحتی محل باشگاه پرسپولیس را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار است که در حین مذاکره این بازیکن با مسئولان پرسپولیس درحالی که همه چیز مثبت پیش می رفت ناگهان این بازیکن بعد از چند تماس تلفنی که داشته اعلام می کند در قراردادش باید بندی اضافه شود که در نیم فصل در صورت داشتن پیشنهاد خارجی با پرداخت صدهزار دلار بتواند جدا شود. 

این همان بند جنجالی است که باشگاه پرسپولیس بابت آن هزینه های زیادی داده و بابت آن چند بازیکن خود را از دست داد به همین دلیل مدیران این تیم حاضر به پذیرش این بند نشدند و در نهایت طاهرخانی هم ناراضی از این شرایط، باشگاه پرسپولیس را به حالت قهر ترک می کند.

با توجه به فرصت بسیار کمی که باقی مانده دیگر این باشگاه قادر به جذب بازیکن نیست و تنها راه باقی مانده برای این باشگاه جذب بازیکن آزاد است که شرایط خاصی دارد. 

بیشتر بخوانید:پایان داستان طاهرخانی در نقل و انتقالات با پیوستن به پیکان

253 251

کد خبر 1457213

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر باشگاه پیکان باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس

به گزارش ورزش سه با اینکه ترکیب اصلی پرسپولیس در اراک تقریبا قابل پیش بینی بود و حتی از چند روز قبل به نظر می‌رسید محمد خدابنده لو جای عالیشاه بازی کند اما در مورد نیمکت سرخ‌ها شرایط غیر قابل پیش بینی بود.

با مصدومیت امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که مشخص بود به اراک نخواهند رفت و سپس غیبت عجیب سعید صادقی و سپس خط خوردن نام وحدت حنانوف از لیست جا برای جوان ها باز شد تا  به لیست بیست نفره تیم‌شان در این مسابقه برسند.

در حالی که امیررضا رفیعی تنها بازیکن زیر 23 سال ترکیب اصلی سرخ هاست این تیم روی نیمکت پنج بازیکن زیر 23 سال دارد که مهرشاد اسدی دروازه بان ذخیره، میلاد سورگی وینگر، علیرضا بابایی مدافع راست و محمد بادپا و ابوالفضل بابایی در نقش مهاجم این پنج بازیکن جوان هستند.

محمد مهدی احمدی 24 ساله هم روی نیمکت پرسپولیس دیده می شود ضمن اینکه محمد خدابنده لو هم از بین بازیکنان اصلی پرسپولیس 24 سال سن دارد و حضور او در ترکیب اصلی و نیمکت نشینی وحید امیری باعث شده تا میانگین سنی سرخ‌ها در این بازی در ترکیب اصلی هم تا حدودی پائین بیاید.

علی نعمتی، وحید امیری،سینا اسدبیگی، فرشاد فرجی  و محمد مهدی احمدی پنج بازیکن بزرگسال نیمکت پرسپولیس در اراک هستند.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود