Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مسئول سیاست خارجی سابق اتحادیه اروپا گفت که مادامی که برجام به طور کامل از سوی همه طرف‌ها اجرا نشود، ایران وارد مذاکره جدید نخواهد شد.
به گزارش خرداد به نقل از فارس، مسئول سیاست خارجی سابق اتحادیه اروپا در گفت‌وگوی مجازی با اندیشکده آمریکایی «شورای آتلانتیک» تاکید کرد که در صورت عدم اجرای کامل برجام، ایران وارد فاز مذاکرات جدید نخواهد شد
«فدریکا موگرینی» مسئول سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا غروب چهارشنبه به وقت تهران در این گفت‌وگو گفت: «تحت هیچ شرایطی مقامات ایران نمی‌توانند وارد مذاکرات جدید شوند مگر اینکه برجام به صورت کامل از سوی همه طرف‌ها اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
وی در ادامه گفت: «گام‌های جدید تنها پس از اجرای کامل برجام قابل مذاکره است.»
این در حالی است که «وندی شرمن» مسئول تیم مذاکره‌کننده آمریکا در مذاکرات ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) با برنامه «جهان» (The World) شبکه رادیو بین‌المللی «پابلیک » (Public Radio International) تصریح کرد که در دوران ریاست‌جمهوری «جو بایدن»، مذاکره مجدد در خصوص توافق هسته‌ای یک کار دشوار و سخت خواهد بود.
شرمن در ارتباط با واکنش مقام‌های ایرانی به مذاکره مجدد درباره برجام و هزینه‌هایی که ایالات متحده باید برای این مذاکرات بپردازد، گفت: «چیزی که درباره مذاکره‌کنندگان ایرانی می‌دانم این است که آنها بسیار جدی و سخت هستند. آنها قبل از هرگونه مذاکره با دولت جدید، تاجای ممکن خواسته‌های خود را روی میز خواهند گذاشت.» برچسب ها: موگرینی ، برجام

منبع: خرداد

کلیدواژه: موگرینی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌هایی از آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم که پربازدید شد

به گزارش خبرآنلاین،‌ گستردگی آتش سوزی در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) سبب شد تا قسمتی از بازار به صورت کامل در آتش سوخت. در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوختند. خوشبختانه این حریق تلفات جانی نداشته و دلیل حادثه، آتش گرفتن یک سیم برق در مغازه نانوایی بوده است.

عکس‌هایی از آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم که پربازدید شد:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904112

دیگر خبرها

  • از مذاکره در تهران تا احیای برجام در واشنگتن؟!
  • این کشور در اروپا مسئول نظارت بر تلگرام شد!
  • کارشناس آمریکایی:‌ غرب باید با روسیه مذاکره کند
  • عکس‌هایی از آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم که پربازدید شد
  • گروسی: مذاکرات با ایران درباره نحوه اجرای توافق مشترک مارس ادامه دارد
  • گروسی: پیشنهادهای ما برای ایران «ملموس» است
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • درس‌های خانم دیپلمات؛ هیچ‌تضمینی وجود ندارد!
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود