Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@06:58:21 GMT

دقیقی: هر مدیری نقاط ضعف و قوت دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۶۶۲۲

مسؤول پروژه‌های عمرانی فدراسیون فوتبال گفت: در زمان ریاست مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، چند مدیر جوان از جمله من و نکیسا وارد مدیریت فدراسیون شدند.

سعید دقیقی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با حضور مدیران جوان در فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، اظهار داشت: هر مدیری نقاط ضعف و قوت دارد اما در زمان ریاست مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، سه مدیر جوان از جمله من، شکوری و نیما نکیسا وارد مدیریت فدراسیون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوری یک تجربه شانزده ماهه در سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال کسب کرد.

وی در خصوص عملکرد خود تصریح کرد: اگر به مرکز پروژه‌های عمرانی فدراسیون فوتبال بیایید می‌بینید که با وجود تحریم‌های ظالمانه، کارهای زیادی انجام شده است. وزیر ورزش به مدیران جوان در سطح مدیریت در وزارت ورزش اعتماد دارد و این موضوع، واقعاً اتفاق خوبی است. در زمان تاج دیدید که نکیسا هم که یک چهره ملی در فوتبال ما بود و جزو تحصیل‌کرده‌های این رشته است، به مدیریت فدراسیون راه پیدا کرد.

مسؤول پروژه‌های عمرانی فدراسیون فوتبال درباره عملکرد مدیران جوان در فوتبال ایران خاطرنشان کرد: اگر وضعیت فدراسیون فوتبال را قبل از آمدن ابراهیم شکوری تا زمانی که وی حضور داشت مقایسه کنید، می‌بینید که او عملکرد قابل قبولی داشت. تا پیش از تاج و تغییر روند وزارت ورزش، هیچ فردی تصور نمی‌کرد مدیران جوانی مثل من یا نکیسا به مدیریت بالای ورزشی کشور راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: پرهیزکار: منتظر صدور مجوز هستیم تا لیگ را برگزار کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: سعید دقیقی فدراسیون فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سعید دقیقی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال مدیران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تخلفات صورت‌گرفته در دیدار تیم شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز را اعلام کرد.   مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه صورت گرفت.   با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و این رای قطعی است.   همچنین با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس‌آذر قزوین به اجرا در خواهد آمد.   این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • بحران فرونشست در ۳۵۹ دشت ایران
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب‌های زیرزمینی در افق ۱۴۲۰
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی