Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@21:42:03 GMT

تذکر به مسئولان درباره عدم عضویت در توئیتر

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۶۶۶۲

تذکر به مسئولان درباره عدم عضویت در توئیتر

نماینده مجلس در کمیته فیلترینگ گفت: من با فیلتر توییتر موافق هستم. همین طور درباره حضور مسئولان در شبکه توییتر که البته مشابه این وضعیت را در شبکه‌های اجتماعی نیز شاهد هستیم، بار‌ها به مسئولان گفته شده که نباید عضو باشند، ولی متاسفانه این مساله را رعایت نکردند.

جواد حسینی کیا درباره ارزیابی شبکه‌های اجتماعی، گفت: شبکه‌های اجتماعی می‌توانند رسالت اطلاع‌رسانی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نیاز است که در انجام این رسالت، شبکه‌های اجتماعی به شفافیت، ترویج نگاه عادلانه بدون بازی با حیثیت فرد و اقشار جامعه و حفظ شان و منزلت نظام جمهوری اسلامی پایبند بوده و در موضوعات مختلف ندای مردم در عین رعایت قانون کشور باشند.

این عضو کمیته فیلترینگ ادامه داد: اینکه بعضا دیده می‌شود که برخی شبکه‌های اجتماعی زمینه سیاه‌نمایی را فراهم کرده و بلندگوی جریان‌های معاند نظام و بیگانه می‌شوند قابل قبول نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما موافق رفع فیلتر توییتر هستید، گفت: خیر من موافق این اقدام نیستم.

حسینی کیا در واکنش به این موضوع که امروز بسیاری از مسئولان رسمی کشور، اکانت رسمی در توییتر دارند و در این وضعیت چرا توییتر باید فیلتر باشد، گفت: من با رفع فیلتر توییتر موافق نیستم. همین طور درباره حضور مسئولان در شبکه توییتر که البته مشابه این وضعیت را در شبکه‌های اجتماعی نیز شاهد هستیم، بار‌ها به مسئولان گفته شده که نباید عضو باشند، ولی متاسفانه این مساله را رعایت نکردند.

این عضو کمیته فیلترینگ همچنین درباره احتمال رفع فیلتر شبکه یوتیوب، گفت: من فکر نمی‌کنم که چه یوتیوب و چه توییتر رفع فیلتر شوند، چرا که ظرفیت رفع فیلتر آن در کشور احساس نمی‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار توئیتر فیلترینگ شبکه های اجتماعی رفع فیلتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،آیت الله عبادی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه دشمنان همواره در پی تضعیف نظام بودند افزود: باید مسئولان در حوزه کاری خود و با همکاری هم برای رفع آسیبهای جامعه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به برملا شدن چهره واقعی دشمنان گفت: جریان غرب، قتل و عام، جنگ و فساد دشمنان و غربی‌ها در حال حاضر برای همه دنیا برملا شده و چهره واقعی غربی‌ها رو شده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این شورا در خصوص اجرای طرح نور گفت: باید پلیس را در این طرح همراهی کرد تا در کنار پلیس اقدامات فرهنگی صورت گیرد.

قناعت با اشاره به پاسداشت زبان فارسی گفت: باید در معابر شهر ۷۰ درصد عبارت‌ها فارسی باشد. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار نیز در این شورا  از اجرای طرح نور و موفقیت این طرح در استان تقدیر کرد.

 طالبی افزود: این طرح بازخورد خوبی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها داشته و باید تداوم داشته باشد.


در این جلسه از پوشش خوب صدا وسیمای خراسان جنوبی به صورت زنده در خصوص مراسم ۵ اردیبهشت،سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی