Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: بین آل کثیر و طاهرخانی گیر کرده بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات پرسپولیس اظهار کرد: ما چهارشنبه، روز سختی داشتیم. با توجه به اینکه ٧ سهمیه لیگ برتری پرسپولیس تمام شده بود، امروز بین دو مورد خاص بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بین عیسی آل‌کثیر که برای ما زحمات زیادی کشیده و بازیکنی که خواسته‌های غیر معقول داشت گیر کرده بودیم. این بازیکن از طریق چهار و پنج مدیر برنامه‌ مختلف با ما مذاکره می‌کرد.

وی افزود: حفظ برند پرسپولیس برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. شاهین طاهرخانی درخواست قرارداد کمتر از ٣ سال را داشت و می‌خواست بندی در قراردادش باشد که هر زمانی که خواست با پرداخت ١٠٠ هزار دلار جدا بشود. این درخواست‌ها غیر معقول بود. بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید، باید بداند به چه جایگاهی وارد می‌شود. برند پرسپولیس جایگاه بسیار بزرگی است. اینکه ما بخواهیم با خواسته‌هایی در روز آخر نقل‌وانتقالات خودمان را به باشگاه تحمیل کنیم، مناسب نیست. شرایط طاهرخانی با شرایط ما همخوانی نداشت. امیدوارم عیسی آل‌کثیر هرچه زودتر شرایط بهتری پیدا کند. زمان همه چیز را مشخص می‌کند.   معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: سعی می‌کنیم اگر بازیکن آزادی وجود داشت، جذب کنیم. ٧ سهمیه لیگ برتری ما تکمیل بود و اگر می‌خواستیم بازیکنی جذب کنیم، حتما باید یک نفر را از لیست خارج می‌کردیم. تیم ما در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، همین بازیکنان که داریم تیم را به فینال برده‌اند. ما از همین امروز با کادر فنی بادانش خودمان و بازیکنان پر قدرت، خودمان را برای بازی فینال آماده می‌کنیم و از هواداران هم می‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای که بقیه تیم‌ها انجام می‌دهند، نشوند چون می‌خواهند تیم قهرمان ایران و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا را به چالش بکشند. قطعا تیم ما پتانسیل این را دارد که قهرمان آسیا شود. انتهای پیام/    

منبع: دانا

کلیدواژه: آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم

ایسنا/آذربایجان شرقی کاپیتان ذوب‌آهن گفت: بازیکنان بزرگ هم پنالتی از دست می‌دهند.

به گزارش ایسنا، کمال کامیابی‌نیا پس از باخت تیمش مقابل تراکتور و حذف از جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

او درباره تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

هافبک ذوب‌آهن درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود، گفت: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و در راس کار با آقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند. چون من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم یک مقدار سخت است. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

کامیابی‌نیا درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • گل چهارم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • گل دوم عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-4 پرسپولیس)
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • گل دوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • گل دوم و زیبای پرسپولیس به آلومینیوم اراک توسط عیسی آل‌کثیر | ببینید
  • گل دیدنی عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 0-2 پرسپولیس)
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم