Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@05:52:19 GMT

شکوری: طاهرخانی خواسته‌های غیر معقولی داشت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۶۹۸۴

شکوری: طاهرخانی خواسته‌های غیر معقولی داشت

به گزارش ایسنا، ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات پرسپولیس اظهار کرد: ما چهارشنبه، روز سختی داشتیم. با توجه به اینکه ٧ سهمیه لیگ برتری پرسپولیس تمام شده بود، امروز بین دو مورد خاص بودیم. بین عیسی آل‌کثیر که برای ما زحمات زیادی کشیده است و بازیکنی که خواسته‌های غیر معقول داشت گیر کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن از طریق چهار و پنج مدیر برنامه‌ مختلف با ما مذاکره می‌کرد.

وی افزود: حفظ برند پرسپولیس برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. شاهین طاهرخانی درخواست قرارداد کمتر از ٣ سال را داشت و می‌خواست بندی در قراردادش باشد که هر زمانی که خواست با پرداخت ١٠٠ هزار دلار جدا بشود. این درخواست‌ها غیر معقول بود. بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید، باید بداند به چه جایگاهی وارد می‌شود. برند پرسپولیس جایگاه بسیار بزرگی است. اینکه ما بخواهیم با خواسته‌هایی در روز آخر نقل‌وانتقالات خودمان را به باشگاه تحمیل کنیم، مناسب نیست. شرایط طاهرخانی با شرایط ما همخوانی نداشت. امیدوارم عیسی آل‌کثیر هرچه زودتر شرایط بهتری پیدا کند. زمان همه چیز را مشخص می‌کند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: سعی می‌کنیم اگر بازیکن آزادی وجود داشت، جذب کنیم. ٧ سهمیه لیگ برتری ما تکمیل بود و اگر می‌خواستیم بازیکنی جذب کنیم، حتما باید یک نفر را از لیست خارج می‌کردیم. تیم ما در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، همین بازیکنان که داریم تیم را به فینال برده‌اند. ما از همین امروز با کادر فنی بادانش خودمان و بازیکنان پر قدرت، خودمان را برای بازی فینال آماده می‌کنیم و از هواداران هم می‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای که بقیه تیم‌ها انجام می‌دهند، نشوند چون می‌خواهند تیم قهرمان ایران و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا را به چالش بکشند. قطعا تیم ما پتانسیل این را دارد که قهرمان آسیا شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، آرشا شکوری سال گذشته به واسطه درخشش در تیم ملی نوجوانان در راه صعود به جام جهانی زیر ۱۷ سال و بازی در این رقابت‌ها چهره شد.

این دروازه‌بان که در این فصل به هوادار پیوسته بود، امسال کنار علیرضا حقیقی، گلر سابق تیم ملی به تمرین پرداخت و سرانجام پس از ۲۵ بازی لیگ و حذفی، علیرضا حقیقی با نیمکت نشینی استراحت می‌کند و آماده دیدار با نفت آبادان می‌شود و آرشا شکوری به میدان خواهد رفت.

شکوری جوان در بازی جام حذفی هوادار مقابل مس سونگون در ورزشگاه دستگردی نخستین بازی خود در رده بزرگسالان را با هوادار تجربه خواهد کرد‌.

دیگر خبرها

  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار شد/ شمسایی، ناپلئونی به فینال رفت!
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟
  • آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا