Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ساعات پایانی نقل و انتقالات ، شاهین طاهرخانی به باشگاه پرسپولیس رفت ، ولی در نهایت با این تیم قرارداد نبست . گفته می شود درخواست بند های عجیب و غریب باعث عدم جذب این بازیکن از سوی پرسپولیس شد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاهین طاهرخانی که قرار بود هفته گذشته در باشگاه پرسپولیس حاضر شود اما به دلیل تاکید بر مذاکره باشگاه با مدیربرنامه هایش حضورش در جمع سرخپوشان منتفی شد، به یکباره امشب سر از باشگاه پرسپولیس در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب که آخرین فرصت نقل و انقالات است، این بازیکن بعد از یک هفته کش و قوس و برطرف شدن ناراحتی کادرفنی پرسپولیس از وی بابت رفتار هفته گذشته او، در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و در حالی که تصور همه بر این بود که مدافع فصل گذشته استقلال سرخ پوش می شود بعد از دو ساعت مذاکره ناگهان طاهرخانی با ناراحتی محل باشگاه را ترک کرد.

ماجرا از این قرار است که در حین مذاکره این بازیکن با مسئولان پرسپولیس درحالی که همه چیز مثبت پیش می رفت ناگهان این بازیکن بعد از چند تماس تلفنی که داشته اعلام می کند در قراردادش باید بندی اضافه شود که در نیم فصل در صورت داشتن پیشنهاد خارجی با پرداخت صدهزار دلار بتواند جدا شود.

این همان بند جنجالی است که باشگاه پرسپولیس بابت آن هزینه های زیادی داده و بابت آن چند بازیکن خود را از دست داد به همین دلیل مدیران این تیم حاضر به پذیرش این بند نشدند و در نهایت طاهرخانی هم ناراضی از این شرایط، باشگاه پرسپولیس را به حالت قهر ترک می کند.

با توجه به فرصت بسیار کمی که باقی مانده دیگر این باشگاه قادر به جذب بازیکن نیست و تنها راه باقی مانده برای این باشگاه جذب بازیکن آزاد است که شرایط خاصی دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ابراهیم شکوری اخبار پرسپولیس شاهین طاهرخانی لیگ برتر لیگ برتر فوتبال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست

با وجود مصدومیت شدید مدافع آمریکایی تیم فوتبال بارسلونا، احتمال قطعی شدن قرارداد قرضی او وجود دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا؛ برخلاف آنچه تصور می‌شد، مصدومیت سرجینیو دست ممکن است مانع از انتقال دائمی او از بارسلونا نشود.

دفاع راست آمریکایی بارسلونا که به صورت قرضی برای تیم پی‌اس‌وی آیندهوون بازی می‌کند، چند روز قبل دچار پارگی رباط صلیبی و حداقل تا پایان سال 2024 خانه‌‌‌نشین شد. با توجه به این اتفاق، انتظار می‌رفت که تیم هلندی از قطعی کردن قرار داد دست خودداری کند و بازیکن برای سپری کردن آخرین سال قراردادش به بارسلونا برگردد. با این حال به نظر می‌رسد که آیندهوون امیدوار است بتواند در فصل آینده نیز از وجود دست بهره ببرد و به همین دلیل قصد دارد که با بارسلونا برای خرید او وارد مذاکره شود، البته در صورت گرفتن تخفیفی قابل توجه.

بارسلونا مصمم به فروش دیونگ

در قرارداد فعلی دست با آیندهوون بندی وجود دارد که به موجب آن تیم هلندی با پرداخت 10 میلیون یورو می‌تواند بازیکن را به صورت قطعی بخرد اما این تیم چنین رقمی نخواهد پرداخت و از این رو قرار است دو باشگاه با یکدیگر وارد مذاکره شوند تا بر سر رقمی پایین‌تر توافق کنند و در عوض بارسلونا درصدی از رقم فروش دست به تیم بعدی‌‌اش را دریافت خواهد کرد. در این میان خود بازیکن نیز باید به کاهش حقوقش رضایت دهد تا پرداخت آن برای آیندهوون امکان‌پذیر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست