Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج با اشاره به طولانی شدن زمان واگذاری اراضی تپه دمالی سروک گفت: این موضوع بعد از بیست سال موجب سردرگمی صاحبان این اراضی شده است.

سید یوسف یوسف زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: بحث واگذاری تپه دمالی سروک از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان در سال ۱۳۷۳ است، که طی این سفر بنا به دستور رهبر انقلاب می‌بایست زمین‌هایی که جزء منابع طبیعی و بلا استفاده است، بصورت مسکونی به مردم نیازمند استان واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید: تپه‌های دمالی سروک یاسوج به صاحبان اراضی واگذار می‌شود + فیلم   یوسف زاده افزود: در پیگیری این دستور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن پیشنهادی، خواستار واگذاری زمین‌های این تپه به بنیاد، جهت تخصیص به متقاضیان نیازمند شد. منابع طبیعی استان نیز در این امر همکاری، و این اراضی را به بنیاد مسکن واگذار کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج ادامه داد: در سال‌های ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۲ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شروع به اعطای برگه‌های واگذاری به افراد مورد تایید و دارای شرایط کرده است و این واگذاری‌ها بار‌ها تغییر کرده اند. تا کنون پلاک‌های متعددی از این زمین‌ها به صاحبان اراضی معرفی شده که این موجب سردرگمی صاحبان این اراضی و البته موجب کش دار شدن و طولانی شدن زمان واگذاری این اراضی شده است. امروز پس از گذشت حدود بیست سال این واگذاری‌ها همچنان معلق مانده است.

وی بیان کرد: یکسری ابهاماتی در این زمینه وجود دارد، مانند اینکه چرا با گذشت بیش از بیست سال این واگذاری‌ها همچنان انجام نشده و همچنان راکد مانده است؟! آیا دست‌هایی مانع از واگذاری این زمین‌ها شده است؟ معارضین محلی مانع پیشرفت امور شده و یا سهل انگاری‌های ادارات مسئول؟ 

یوسف زاده مطرح کرد: بسیج دانشجویی حدود سه ماه است که به این پروژه ورود کرده و جهت رفع مشکل، جلساتی را با صاحبان این اراضی و مسئولین بنیاد مسکن داشته است . طی این جلسات توسط مسئولین برای رفع مشکل وعده‌هایی داده شده است، ولی گویا سه ماه برای رسیدن به نتیجه مطلوب و حل مشکل کفایت نکرد.

این فعال دانشجویی اظهار کرد: هرچند پیشرفت‌هایی در امر آماده سازی خیابان‌ها صورت گرفته، لیکن این جوابگوی درد بیست ساله صاحبان این اراضی نیست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج تاکید کرد: ما در صدد رفع مشکل بین بنیاد مسکن و صاحبان اراضی هستیم. اما معتقدیم که برای حل این معضل بیست ساله استانی، می‌بایست تمامی دستگاه‌های مسئول استان، چون استانداری، بازرسی و به خصوص بنیاد مسکن استان به جد پیگیر امور مربوطه باشند.

وی  یاد آور شد: مسئولین مربوطه مطلع و صاحبان این اراضی خاطر جمع باشند که ما دانشجویان بسیجی تا واگذاری نهایی زمین‌ها به صاحبان اراضی، پیگیر امور هستیم، و از دستگاه‌های مربوطه می‌خواهیم نهایتا تا یک ماه آینده، طرح نهایی واگذاری زمین‌ها تعیین و تکلیف شود، که دیگر هیچ توجیهی برای عقب افتادن این طرح وجود ندارد.

یوسف زاده گفت: ما منتظر عملکرد مسئولین هستیم، اگر عملکرد متناسب با نگاه انقلابی امامین انقلاب نباشد، قطعاً نوک تیز پیکان انتقادات خود را بطور صریح متوجه افرادی که مسئول اند ، خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی بنیاد مسکن دانشگاه آزاد اسلامی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد صاحبان اراضی بنیاد مسکن یوسف زاده بیست سال زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: وجدان بیدار دانشجویان و دانشگاهیان در اقصی نقاط دنیا که از مظلوم دفاع می کنند را می ستایم و این ضمیرهای آگاه قابل ستایش و تقدیر است.

وی افزود: ادامه این حرکت ها و خیزش های خودجوش دانشجویی در اقصی نقاط دنیا در مقابل نسل کشی ها، درندگی ها و کشتن غیرنظامیان، بانوان و کودکان و حساسیت آنها نسبت به این جنایات می تواند آغازگر سیر تحولات جهانی و بیداری ملت های آزاده باشد و ما با قاطعیت از این حرکت ها اعلام حمایت خواهیم کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: دنیا در مقابل چنین جنایت هایی موضع گیری خواهد کرد و سازمان بین الملل هم تصمیمات جدی تری خواهد گرفت.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز شنبه (هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴،نشست با اعضای هیات رئیسه از برنامه های این سفر است‌.

همچنین نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و موارد دیگر)، نشست با اعضای هیات علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی