Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ علی اصغرخانی رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک ساختمانی، پارکینگ ساختمانش را تبدیل به کارگاه تولیدی ماسک کرده است و  ماسک‌های غیربهداشتی  را به بازار مصرف عرضه می‌کند، بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات کلانتری مجیدیه قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، صحت خبر دریافتی تأیید شد، افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که مالک کارگاه ماسک ‌ها را به روشی غیر بهداشتی تولید کردند و در حال انتقال ماسک‌های تولید شده به داخل یک دستگاه خودروی وانت بودند.

وی اظهار کرد : نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل کارگاه اخذ شد.

سرهنگ اصغر خانی با بیان اینکه روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری مجیدیه به محل کارگاه اعزام شدند، عنوان کرد: در بازرسی از داخل کارگاه ۱۷۷ هزار ماسک غیر بهداشتی کشف شد و متهم به نداشتن مجوز از مراجع ذی ربط اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: محموله کشف شده ماسک‌های غیربهداشتی با ۲ دستگاه خودروی نیسان وانت به کلانتری انتقال و صاحب کارگاه مرد ۴۰ ساله دستگیر شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ماسک های غیربهداشتی ماسک تولید ماسک ماسک های غیربهداشتی کارگاه تولیدی ماسک های غیربهداشتی کارگاه ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور

سرهنگ کارآگاه احمد امینی سرهنگ امینی فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضائی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف و پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان در یزد
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد