Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@21:59:52 GMT

سامانه بارشی روز جمعه وارد استان قزوین می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۷۴۱۸

سامانه بارشی روز جمعه وارد استان قزوین می‌شود

مریم بهروزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، برای امروز با توجه به گذر متناوب امواج، ناپایداری جوی بیشتر برای نیمه شمالی بوده و در ارتفاعات نیز پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از بعدازظهر فردا و به تدریج سامانه بارشی جدیدی به سطح منطقه نزدیک شده که ابتدا برای نیمه جنوبی بارش باران را به همراه خواهد داشت و به تدریج با استقرار آن برای روز شنبه در تمامی مناطق استان بارش‌های قابل ملاحظه‌ای خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروزی یادآور شد: اداره کل هواشناسی استان برای این سیستم بارشی با صدور هشدار سطح نارنجی، شهروندان را از خطر آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید افقی را آگاه کرده است. 

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه به احتمال زیاد بارش در مناطق مرتفع و کوهستانی استان به صورت برف و باران خواهد بود، تصریح کرد: سامانه بارشی صبح یکشنبه استان را ترک و به لحاظ دمایی نیز با توجه به ابرناکی بودن هوا برای روز شنبه کاهش دما را انتظار خواهیم داشت. 

بهروزی خاطرنشان کرد: در شبانه‌روز گذشته آوج به منفی سه و آبیک با ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین طی این مدت یک تا ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

وضعیت جوی استان قزوین را ۹ ایستگاه سینوپتیک خودکار، ۴ ایستگاه اقلیم شناسی، ۲۹ ایستگاه باران سنجی مکانیکی، ۲ ایستگاه جاده‌ای خودکار گزارش می‌شود.  

برچسب‌ها ایرنا استان قزوین اداره کل هواشناسی قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا استان قزوین ایرنا استان قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: موج گسترده بارش‌ها را در همدان با فعالیت سامانه جدید بارشی در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

محمدحسن باقری شکیب افزود: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود و به طور کلی سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

او تصریح کرد: تغییرات دمایی محسوسی تا پایان هفته نداریم و هوای خنک روزانه در استان ماندگار است.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • فعالیت سامانه بارشی با وزش تندبادهای موقتی
  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • بارش باران در خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • سامانه بارشی جدید امشب وارد خوزستان می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در اردبیل
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود