Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@15:02:15 GMT

تردد از ساعت ۲۱ الی ۵ بامداد ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۷۴۴۵

تردد از ساعت ۲۱ الی ۵ بامداد ممنوع شد

خجسته پورگفت: طرح ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا پنج بامداد روز بعد در شهرهای دارای رنگ‌بندی قرمز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «حبیب‌الله خجسته پور» در نشست ویدئوکنفرانسی با خبرنگاران با تأکید بر ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا پنج بامداد روز بعد در شهرهای دارای رنگ‌بندی قرمز نیز برقرار می‌شودگفت: این ممنوعیت باهدف جلوگیری از تجمعات و دورهمی های خانوادگی بوده و مدیریت اجرای دقیق و درست آن نیز بر عهده‌ی فرمانداران شهرستان‌های استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا استان سمنان تصریح کرد: هماهنگی با فرمانداری‌های هر شهرستان نسبت به اخذ مجوز و برگه تردد افراد شاغلی که در ساعات ذکر شده با خودروی شخصی در محل کار و فعالیت خود حضور دارند لازم است.

 

وی همچنین ورود خودروهای پلاک شخصی و غیربومی به شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان سمنان را ممنوع اعلام کردو وافزود: در صورت عدم رعایت این قانون متخلفان محکوم‌به پرداخت ۵۰۰ هزارتا یک‌میلیون تومان جریمه می‌شوند.

 

خجسته پور با اشاره به اینکه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کرونا در دستور کار قرار دارد اظهارداشت:  این طرح به‌صورت گسترده از روز شنبه اول آذرماه و با توجه به نوع رنگ‌بندی در هر شهرستان اجرایی می شود.

 

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: بر اساس این طرح محدودیت‌هایی در محورهای تردد، فعالیت اصناف و کسبه و نیز فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی اعمال می‌شود.

 

وی با تأکید برترددغیرضروری و به‌ویژه تردد به شهرهای نارنجی و قرمزتوسط شهروندان ادامه داد: در شهرهای با رنگ‌بندی قرمز صرفاً مشاغل و اصناف گروه یک شامل مراکز ضروری و موردنیاز مردم حق فعالیت داشته و سایر گروه‌ها اجازه هیچ‌گونه فعالیت حضوری در مراکز اقتصادی و تجاری خود را نخواهند داشت.

 

خجسته پور با اشاره به اینکه در شهرهای دارای رنگ‌بندی نارنجی نیز گروه‌های سه و چهار حق فعالیت حضوری را ندارند و فعالیت گروه‌های شغلی یک و دو بلامانع است اظهارکرد: در ادارات و سازمان‌های مستقر در شهرهای دارای رنگ‌بندی قرمز یک‌سوم کارکنان، در شهرهای دارای رنگ‌بندی نارنجی ۵۰ درصد و در شهرهای دارای رنگ‌بندی زرد نیز دوسوم کارکنان در محل کار خود حضورداشته و مابقی کارکنان به‌صورت دورکاری انجام‌وظیفه می‌کنند.

 

جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا استان سمنان فعالیت مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها در تمام مدت اعمال محدودیت‌های کرونایی را به‌صورت کاملاً غیرحضوری و در بستر سامانه‌های مشخص‌شده در وزارت آموزش‌وپرورش و علوم تحقیقات و فناوری اعلام وبیان کرد: هیچ مرکز آموزشی حق برگزاری رده‌های حضوری تحت هیچ شرایطی را ندارند.

 

وی با اینکه طرح محله محوری مقابله با کرونا موسوم به طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در دست اجرا قرار دارد اظهار داشت: این طرح از روز شنبه اول آذرماه در محور حمایت، نظارت و مراقبت خانواده‌ها از یکدیگر و همچنین اعضا و ساکنین هر محله از یکدیگر در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

 

خجسته پور با تأکید بر اینکه فرماندهی اجرای این طرح با فرماندار و جانشینی رؤسای شبکه‌های بهداشت و درمان بوده و مسئولیت فرماندهی اجرای عملیات مربوط به طرح نیز بر عهده فرماندهان سپاه و بسیج هر شهرستان هست، گفت: این طرح با همراهی هلال‌احمر، سازمان‌های مردم‌نهاد، شوراهای محلات و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط اجرایی خواهد شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه آمارها نشان می‌دهد که تجمعات و دور همی‌های خانوادگی تأثیر زیادی در افزایش شیوع بیماری دارد گفت: نیاز است تا مردم برای حفظ سلامت خود و سایر افراد جامعه دور همی‌های خانوادگی را کنسل کنند.

 

وی با تأکیدبر اینکه نیاز تا مردم سبک زندگی با کرونا را یاد بگیرند ادامه داد: رسانه‌های در این میان نقش بسیار مهمی داشته و می‌توانند با تولیدات رسانه‌های از مردم بخواهند تا بیشتر مشارکت کرده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کادر درمان را یاری کنند.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اول اذر رنگ بندی قرمز خجسته پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران

سرهنگ سیدرضا سادات حسینی گفت: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور برقراری تدابیر انتظامی و ترافیکی در محدوده و معابر پیرامونی ورزشگاه از ساعت ۱۶ در معابر منتهی به ورزشگاه واقع در ابتدای محور رفسنجان به سرچشمه محدودیت‌های تردد خواهیم داشت که این ممنوعیت توقف و تردد از زمان اجرای طرح در صورت لزوم در معابر پیرامونی منتهی به ورزشگاه نیز اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان