Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس سیستم بانکی عنوان کرد: انتخاب بایدن می‌تواند به صورت موقت اثر مثبتی بر بازار‌ها بگذارد چرا که او موضع خود را در قبال تحریم‌ها مشخص کرده است، اما کماکان مشکلات اصلی در اقتصاد پاربرجاست.

به گزارش پول نیوز؛ نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا بر بورس یا به طور کلی اقتصاد ایران بر اساس نظر کارشناسان در بلندمدت قابل توجه نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقتصاد ایران فارغ از انتخاب دونالد ترامپ یا جو بایدن باید اصلاحات ساختاری را تجربه و با جذب سرمایه‌گذاری خارجی، نرخ تورم را کنترل و از رشد نرخ ارز، طلا، خودرو و مسکن جلوگیری کند.

 

علی مروی کارشناس سیستم بانکی در گفتگو با خبرنگار پول نیوز اظهار کرد: به نظر می رسد تاثیر انتخابات آمریکا بر شبکه بانکی کشور ما صفر است یعنی تاثیری ندارد.

 

وی افزود: اگر بایدن خیلی عملکرد خوبی داشته باشد، تحریم هایی که بر شبکه بانکی وجود دارد ر لغو و یا کاهش می دهد.

 

این کارشناس سیستم بانکی اظهار کرد: ما در روابط تجاری نیاز داریم که در زمان صادرات و واردات جریان پرداخت و دریافت بدون مشکل باشد؛ بنابراین وقتی سیستم مالی دچار تحریم می‌شود قطعا به صورت مستقیم و غیرمستقیم اثر خود را بر بخش‌های مختلف تجارت و تولید خواهد گذاشت.

 

وی ابراز کرد: انتخاب بایدن می‌تواند به صورت موقت اثر مثبتی بر بازار‌ها بگذارد چرا که او موضع خود را در قبال تحریم‌ها مشخص کرده است، اما کماکان مشکلات اصلی در اقتصاد پاربرجاست.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سیستم بانکی بانک مرکزی اقتصاد ایران علی مروی پیروزی بایدن در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، امیرحسین روشنک در مورد ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اظهار داشت: طبق مصوبه هیأت رئیسه سازمان لیگ باید در استان کرمان برگزار شود اما با توجه به اینکه دو تیم از ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتی که یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند باید فینال در ورزشگاهی بی طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان و گل گهر سیرجان به فینال صعود کنند در آن صورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول جام حذفی در مورد مراسم قرعه کشی روز آینده گفت: فردا قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت‌های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت‌ها مشخص می‌شود.

کد خبر 6091138

دیگر خبرها

  • انشعابات گاز علت اصلی هدر رفت انرژی
  • هاآرتص: اسرائیل با تحریم آکادمیک بی‌سابقه‌ای روبه‌رو است
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم