Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقازاده گفت: قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا باید محور تمامی فعالیت ها در قرارگاه شهید سلیمانی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید «علی آقازاده» امروز در آیین افتتاح قرارگاه جهادی، سلامت و محله محور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور فرمانده سپاه روح الله و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در این زمینه گفت: راه اندازی این قرارگاه به برکت هفته گرامیداشت بسیج یاد آور دوران ارزشمند و پر افتخار دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار استان مرکزی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج نیز افزود: امروز در مقابله با کرونا نیز یک جنگ را در پیش داریم و همانطور که در دفاع مقدس با دشمنان بعثی و کشورهای غربی طرف بودیم امروز در مقابل دشمنی به نام ویروس منحوس کرونا هستیم که سلامت و معیشت مردم را هدف گرفته است.

 

وی تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت و حرکت در مسیر ایثار و فداکاری و فعالیت های بسیجی وار آن دوران را راهی برای پیروزی بر این دشمن ناشناخته دانست و بیان کرد: تشکیل قرارگاه جامع شهید سلیمانی توسط سپاه روح الله استان مرکزی یک اقدام به موقع است.

 

این مقام ارشد استان با تاکید بر اینکه همه باید در مبارزه با این دشمن کار خود را به درستی انجام دهند، بیان کرد: هدفمند، هوشمند و دقیق عمل کردن باید در دستور کار قرارگاه باشد چرا که امروز با همه توان و امکانات، باید به مبارزه با دشمنی همچون کرونا برویم و همه باید تلاش کنیم که اهداف قرارگاه به خوبی محقق شود.

 

آقازاده با تاکید بر اینکه اولویت قرارگاه باید مبتلایان به کرونا باشد، گفت: این افراد باید به خوبی رهگیری و شناسایی شوند تا مشکلاتی برای جامعه و خانواده خود ایجاد نکنند.

 

استاندار استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه قطع زنجیره کرونا باید محور تمامی فعالیت ها باشد و همه باید تلاش کنیم زنجیره ابتلا را قطع کنیم، ادامه داد: امروز قرارگاه شهید سلیمانی و مجموعه هایی که اینچنین مخلصانه برای مقابله با کرونا تلاش می کنند چشم امید مقام معظم رهبری و مردم هستند و همه باید کمک کنیم تا در پایان این دو هفته تعطیلی نتایج خوب و موثری کسب شود.

 

وی با اشاره به اینکه تعطیلی دو هفته ای در کشور خسارت آور برای دولت و مردم است، ادامه داد: اما یک فرصت ارزشمند برای قطع زنجیره کرونا و کاهش خسارت های جانی و مالی است که باید به خوبی از آن استفاده کنیم.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرارگاه جهادی مقابله با کرونا استان مرکزی اراک شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: از ۱۵ اردیبهشت ‌ماه افرادی که می‌خواهند به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند و واحد شرایط هستند می‌توانند در سامانه سخا ثبت نام کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: سربازان می‌توانند برای مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا در سامانه سخا ثبت‌نام کنند.

 

دیگر خبرها

  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید