Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته احمدخانی، استفاده از کتاب های الکترونیک در کتابخانه های عمومی، ظرفیت مناسبی در دوران شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کتابخانه های عمومی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در آیین افتتاح کتابخانه عمومی سید زنجان بر ضرورت ادامه کتابخوانی در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: به همین منظور می توان از ظرفیت کتاب های الکترونیک در کتابخانه های عمومی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدربیع احمدخانی با بیان اینکه افتتاح کتابخانه حسینی در زنجان فرصت خوبی برای ارائه کتاب های تخصصی حوزوی است، ادامه داد: در این کتابخانه 8 هزار نسخه خطی وجود دارد و امید می رود با افتتاح این کتابخانه زمینه ورود خیرین در بحث کتابخانه سازی فراهم شود.

 

معاون اداره کل کتابخانه‎ های عمومی استان زنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: کتابخانه عمومی حسینی زنجان در زیربنای ۴۳۳ مترمربع از محل کمک‌های مسجد سید، ساخته شده است.

 

به گفته نعمتی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان و تامین تجهیزات از سوی بنیاد علمی و آموزشی قلم‌چی محقق شده است.

 

وی با یادآوری اینکه این کتابخانه متعلق به خاندان آیت الله سید محمد حسینی زنجان است، خاطرنشان کرد: این کتابخانه پس از نزدیک ۱۳ سال تعطیلی، هفته کتاب امسال پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌شود.

 

نعمتی با یادآوری اینکه این کتابخانه در سال ۸۸ به دلیل ریزش بخشی از این کتابخانه، تعطیل شد، ادامه داد: این کتابخانه به‌صورت عمومی استفاده خواهد شد و از بخش تخصصی نیز طلاب علوم دینی از آن استفاده خواهند کرد.

 

در این مراسم همچنین از کارت عضویت دانشمند هسته‌ای «شهید مجید شهریاری» رونمایی شد و این کارت عضویت مربوط به تیرماه سال ۱۳۵۹ و دوران دانش‌آموزی شهید مجید شهریاری است.

 

قرار است، کارت عضویت شهید شهریاری به صورت تابلو در کتابخانه عمومی حسینی زنجان نصب و در معرض دید عموم قرار گیرد.

 

در این آئین کارت عضویت مرجع عالیقدر شیعه آیت‌الله سید محمد حسینی زنجانی نیز به وی تقدیم شد.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتابخانه عمومی حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان کتابخانه تخصصی کتابخانه های عمومی حسینی زنجان کارت عضویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان مهر میزبان شاعران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس اداره کتابخانه ‌های عمومی شهرستان مهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته نکوداشت شیخ سعدی شیرازی، شب شعری با موضوع عفاف و حجاب در بخش های مرکزی ، وراوری و گله دار برگزار شد.
زهرا میرزایی افزود: در این مراسم، شاعران انجمن های صبای وراوی، مهرانه مهر و ارمغان گله دار، سروده ها و اشعار خود را در زمینه عفاف و حجاب قرائت کردند.
وی بیان کرد: این مراسم به همت اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • شهرستان مهر میزبان شاعران