Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بسیج اصناف سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال در قالب رزمایش مواسات اصناف این استان بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا کمک کردند.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار محمد هادی قوی‌ پنجه افزود: در این مدت هزار و ۶۰۰ کاسب در طرح "یک کاسب، یک دانش آموز" که بر اساس آن لوازم تحصیلی مورد نیاز دانش آموزان توسط کاسبان تامین می‌شود نیز شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح کاسبان امین از دیگر طرحهایی است که در حال انجام است و در این طرح که با همکاری تعزیرات، سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت اجتماعی و فرهنگی سپاه امام رضا(ع) به اجرا در آمده است تاکنون هزار و ۲۰۰ کاسب شناسایی شده‌اند که با همکاری مردم بر بازار هر محله در خصوص گران فروشی نظارت می‌کنند.

رییس بسیج اصناف سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: توزیع موادضدعفونی کننده بین تاکسیرانان شهر مشهد و همچنین توزیع پوسترهای اطلاع رسانی مقابله با کرونا از دیگر اقداماتی است که بسیج اصناف در حوزه مقابله با کرونا انجام داده است و این اقدامات ادامه دارد.

بسیج اصناف خراسان رضوی ۳۴ حوزه و ۴۵۰ پایگاه فعال در شهرستان‌های استان دارد.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت۴۸۰ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا طی۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۲ هزار و ۹۴۱ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کمک اصناف خراسان رضوی بسیج اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان از پرداخت ۵۶۰ میلیارد ریال انواع زکات در استان خبر داد و گفت: این زکات جمع آوری شده شامل ۳۵۸ میلیارد ریال زکات فطریه، ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال زکات کفارات، ۵۷ میلیارد ریال زکات واجب و ۱۰۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زکات مستحب بوده است.
جمال شیبه افزود: زکات جمع‌آوری شده برای امور محرومین و نیازمندان، کمک به تهیه جهیزیه، هزینه در بخش درمان، استفاده در حوزه تحصیل، آزادی زندانیان و احداث و مرمت مسکن نیازمندان صرف می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی