Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه راهبردی جهش تولید کلزا در استان گلستان با حضور مشاور وزیر و مجری طرح دانه های روغنی وزارت جهادکشاورزی در سالن اجتماعات مدیریت جهادکشاورزی گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، جلسه راهبردی جهش تولید کلزا در استان گلستان با حضور علیرضا مهاجر مشاور وزیر و مجری طرح دانه های روغنی وزارت جهادکشاورزی و مختار مهاجر رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان و محمد مهدی سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان، معاونان و مدیران ستادی و شهرستان های جهادکشاورزی استان در سالن اجتماعات مدیریت جهادکشاورزی گنبدکاووس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«علیرضا مهاجر» مشاور وزیر و مجری طرح دانه های روغنی وزارت جهادکشاورزی در این جلسه پیرامون جهش تولید در دیم زارهای کشور و سیاست‌ها و حمایت های وزارت جهادکشاورزی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و پتانسیل کشت کلزا در اراضی دیم زار شمال استان سخن گفت.

 

«مختار مهاجر» رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان نیز در این جلسه به اهمیت فرصت کشت، شناسایی اراضی دیم کشت نشده، توجه براساس اهداف طرح و برنامه ریزی تناوب زراعی، همکاری و آموزش کشاورزان و بیمه محصول اشاره و بر اجرای آن تاکید کرد.

 

«محمدمهدی سلمان زاده» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان نیز از اقدامات ستاد در استان گزارشی را ارائه کرد و در خصوص اجرای این طرح گفت: حمایت در این بخش،  خود در کنار اینکه فرصتی است برای استان و قشر شریف کشاورزان به افزایش تولید، رشد اقتصادی، اشتغال زایی و غیره در استان کمک می کند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشاور وزیر کشاورزی گنبدکاووس گلستان وزارت جهادکشاورزی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به سطح زیر کشت کلزا در شهرستان مشهدگفت: سطح ابلاغی زیر کشت کلزا در مشهد برای سال زراعی جاری ۹۲۰هکتار است که کل سطح زیر کشت ابلاغی کلزا در این شهرستان محقق شده است.

علی اکبر قارزی بابیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود از این سطح کشت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن کلزا برداشت شود گفت: شهرستان مشهد رتبه نخست را در سطح زیر کشت و تولید در زمینه محصول کلزا در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تعداد کمباین‌های برداشت در استان برای این نوع محصول ۴۵ دستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • خرید ۳۸ هزار تن کلزا در خوزستان
  • سالانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است
  • تداوم آرامش و ثبات بازار برنج کشور با حمایت دولت
  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد
  • کشت‌کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت
  • کشت کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت