Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی اشتادسازه مشهد گفت: فشردگی مسابقات برای تیم‌هایی که میانگین سنی بالاتری دارند شاید خسته‌کننده باشد، اما برای تیم جوان و آماده ما مشکلی به وجود نمی‌آورد.

حامد صمدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیروزی تیمش مقابل ملوان تهران در دور چهارم رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال کشور اظهار کرد: بازیکنانم یک بازی فنی و خوب را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند تیم بهتر شده و بازیکنان بازی به بازی در حال پیشرفت هستند. در دیدار نخست که بازی را به مس رفسنجان واگذار کردیم، اسیر کم‌تجربگی شدیم.

وی افزود: بازیکن جوان نیاز به میدان دیدن و بازی کردن دارد تا تجربه کسب کند. اگر قرار است شکستی برای اشتادسازه رقم بخورد بهتر است در دور گروهی رخ دهد. در صورت صعود به مرحله پلی‌آف حق اشتباه و شکست نداریم و شاید زمان کافی برای جبران نتیجه نداشته باشیم.  

سرمربی اشتادسازه گفت: در سه بازی اخیر نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و در تعطیلات دو هفته‌ای لیگ روی آن کار خواهیم کرد تا در دور بعدی آماده ظاهر شویم. هفت نفری که مقابل ملوان بازی کردند، در رده سنی جوانان قرار دارند. تیم جوانان مشهد که قرار بود به مسابقات کشوری جوانان اعزام شود، همین تیم بود که در حال حاضر در لیگ دسته یک بزرگسالان کشور بازی می‌کند.

صمدی در خصوص دیدار آتی تیمش مقابل سروقامتان همدان تصریح کرد: تمام تیم‌های شرکت‌کننده شرایط خوبی دارند. اگر تیمی را دست‌کم بگیریم، قطعا ضربه خواهیم خورد. سعی داریم در دیدار مقابل نماینده همدان سه بر صفر پیروز شویم.

وی در خصوص فشردگی مسابقات خاطرنشان کرد: برای تیم‌هایی مانند هوادار که میانگین سنی بازیکنانش بالاست شاید فشردگی مسابقات دردسرساز باشد، اما اشتادسازه با بازیکنان جوان و آماده‌ای که در اختیار دارد، امیدوارم به مشکل نخورد. اگر هر روز هم بازی داشته باشیم، مشکلی برای‌ ما به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی واليبال فشردگی مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری

قانون کسب سهمیه و حضور در المپیک که پیش از این در مورد چهار وزن کشتی آزاد و فرنگی اجرایی شد، درباره علیرضا سرلک نیز صادق خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از اعزام پنج نماینده ایران به مسابقات گزینشی آسیایی، عنوان شد که هر کسی بتواند در بیشکک سهمیه المپیک را بگیرد، خودش ملی‌پوش خواهد شد.

تیم آزاد ایران با رحمان عموزاد در 65 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم در مسابقات جهانی 2023 بلگراد سهمیه المپیک گرفته بود و سهمیه‌های کشتی فرنگی را نیز مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم در اولین گزینشی المپیک در صربستان به دست آوردند.

بنابراین شاگردان محسن کاوه با احمد جوان در 57 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو و امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلوگرم و تیم حسن رنگرز نیز با امین کاویانی‌نژاد در 77 کیلو و علیرضا مُهمدی در 87 کیلوگرم راهی مسابقات گزینشی آسیایی شدند که از این جمع فقط جوان در کسب سهمیه ناکام بود و چهار نفر دیگر مجوز شرکت در المپیک را به دست آوردند تا طبق وعده فدراسیون، صاحب دوبنده تیم ملی در المپیک نیز شوند.

علیرضا سرلک هم با همین فرمول به المپیک خواهد رسید. اگر او بتواند در استانبول سهمیه المپیک بگیرد، خودش نیز در 57 کیلوگرم نماینده ایران در بازی‌های المپیک پاریس خواهد بود.

پیش از این میلاد والی‌زاده و احمد جوان نماینده وزن اول ایران در دو مسابقه گزینشی قبلی در بلگراد و بیشکک بودند.

سرلک مدال نقره سال 2021 وزن 57 کیلوگرم را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • تحریم‌های غرب چه تاثیری بر صادرات روسیه داشت؟
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد