Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دروازه بان 30 ساله اسپانیایی نزدیک به یک دهه در اولدترافورد حضور داشته است.
به گزارش آریا، داوید دخیا منچستریونایتد را مثل خانه خودش می داند. به نقل از سایت گل، دخیا در سال 2011 با تصمیم سر الکس فرگوسن راهی منچستریونایتد شد و در این مدت توانست خودش را به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های جهان مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان اول تیم ملی اسپانیا می داند که با بالا رفتن سنش، باید مسئولیت بیشتری را در تیم عهده دار شود.
حضور در اینجا حس خیلی خوبی دارد و راستش را بخواهید، منچستر مثل خانه من است. هنوز همان آدم سابق هستم ولی به بلوغ بیشتری رسیده ام. آن زمان من پا به باشگاهی بزرگ، با زبانی متفاوت و فرهنگی متفاوت می گذاشتم و همه چیز برای من تازگی داشت. به عنوان یک بازیکن خیلی پیشرفت کردم و واقعا بابت سال های حضور در اینجا قدردان هستم. همه چیز شگفت انگیز بوده است.  
دخیا اضافه کرد:
به عقیده من هر کسی از اشتباهاتش درس می گیرد. همین طور که پخته تر می شوید، زندگی سختی هایی را سر راه تان قرار می دهد. شما از آن ها یاد می گیرید، به ویژه از دوران بد و در واقع زندگی همین است. سال های زیادی سپری شده است. دوران خوب و بدی وجود داشته است ولی در حال حاضر خوب کار می کنم. مشتاق آینده هستم که امیدوارم سال های بیشتری را پیش روی من قرار بدهد. حضور داشتن در چنین باشگاهی و چنین سطحی برای سالیان زیاد کار آسانی نیست و من به آن افتخار می کنم. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: داوید دخیا منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد

هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس با ثبت هجدهمین تساوی فصل شیاطین سرخ همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 17:30 به وقت تهران، چهار مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه اولدترافورد تیم فوتبال منچستریونایتد برابر میهمان خود برنلی - تیم ماقبل آخر جدول - به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

شیاطین سرخ که با گلزنی آنتونی در دقیقه 79 قفل دروازه حریف را شکستند، نتوانستند از برتری خود محافظت کنند و در دقیقه 87 دروازه‌‌شان توسط زمی آمدونی باز و به این ترتیب بازی به تساوی کشیده شد. این پنالتی حاصل خطای آندره اونانا دروازه‌بان من‌یونایتد روی زمی آمدونی برای دفع یک توپ بود.

با این نتیجه منچستریونایتد 54 امتیازی شد و اگرچه همچنان در رده ششم جدول باقی می‌ماند اما اختلافش با نزدیک‌ترین تعقیب کننده، نیوکاسل به تنها یک امتیاز کاهش یافت. این در حالیست که میان من‌یونایتد با استون‌ویلا به عنوان دارنده آخرین سهمیه انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا 12 امتیاز فاصله وجود دارد و تنها 4 هفته به پایان فصل جاری باقی مانده است.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

در سایر بازی‌های امروز لیگ برتر نتایج زیر رقم خورد:

ولورهمپتون 2 - لوتون یک
فولام یک - کریستال پالاس
نیوکاسل 5 - شفیلدیونایتد یک

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (33 بازی)، لیورپول با 75 امتیاز (35 بازی) و استون‌ویلا با 66 امتیاز (34 بازی) رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینجا غزه نیست؛ بمباران هم نشده است! | اینجا اوکلاهما است که خانه ها بر اثر گردباد تخریب شده اند ... + فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم