Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دیوان عالی کشور در جریان سفر به استان مازندران با نماینده ولی فقیه و خانواده شهید مدافع حرم محمود رادمهر دیدار و گفت‌وگو کرد. خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم، رییس دیوان عالی کشور عصر روز چهارشنبه با استقبال رییس کل دادگستری استان مازندران، معاونان رییس کل و رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران وارد این استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس دیوان عالی کشور در بدو ورود به استان مازندران، به دیدار آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری رفت و با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی همچنین در جریان این سفر با خانواده شهید مدافع حرم محمود رادمهر دیدار کرد و ضمن ارج نهادن به مقام والای شهادت اظهار کرد: باید گفت اگر رشادت طلبی، ایثار، از خودگذشتگی‌ها و جان نثاری‌های شهدا نبود، هم اینک آرامش و آسایش در جامعه وجود نداشت، از این رو خلوص پاک آن شهدا و قطره خونی که در مسیر انقلاب اهداء کرده‌اند با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.   بیشتر بخوانید: رئیس دیوان عالی کشور با خانواده شهید مدافع حرم افشین ذورقی دیدار کرد رییس دیوان عالی کشورشهادت را سعادتی برای شهدا و خانواده‌های آنان دانست و گفت: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آن‌ها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران و ایرانیان لازم و ضروری است.

دراین دیدارمادر این شهید مدافع حرم با قدردانی از دستگاه قضایی استان مازندران و حضور رییس دیوان عالی کشور به بیان ویزگی‌های اخلاقی شهید رادمهر پرداخت.

انتهای پیام/ برچسب ها: دیوان عالی کشور سفر استانی دادگستری مازندران مدافع حرم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دیوان عالی کشور سفر استانی دادگستری مازندران مدافع حرم خانواده شهید مدافع حرم رییس دیوان عالی کشور استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان

بال هلندی اینتر به خاطر حرکتی که در جریان جشن قهرمانی این تیم انجام داد، احتمالاً جریمه خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در جریان جشن قهرمانی شب گذشته (یکشنبه) اینتر در خیابان‌های شهر میلان بابت کسب بیستمین اسکودتو، دنزل دومفریس بال هلندی نراتزوری در حالی که داخل اتوبوس روباز اینتر حضور داشت، از یک هوادار درخواست کرد بنری را که در دست داشت به او بدهد، بنری که مدافع اینتر با بالای سر بردن آن ممکن است به دردسر بیفتد.

در بنری که دومفریس بالای سر برد، سر تئو هرناندس روی بدن یک سگ گذاشته شده و دومفریس با قلاده و زنجیر او را تحت‌کنترل خود دارد. این دو بازیکن در دربی دلامادونینا که دوشنبه هفته پیش در چارچوب هفته سی‌و‌سوم سری A ایتالیا برگزار شد و اینتر با برتری 2 بر یک مقابل میلان، قهرمانی زودهنگامش را مسجل کرد، با هم درگیر شدند که همین منجر به اخراج آنها در دقیقه 3+90 شد.

حالا خبر می‌رسد که فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقاتی را در مورد دنزل دومفریس بابت بنری که شب گذشته در جریان جشن قهرمانی اینتر در دست داشت و تئو هرناندز را به نوعی مسخره کرد، دنبال می‌کند. طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی بال هلندی اینتر به طور قطع جریمه خواهد شد.

همچنین در جریان جشن قهرمانی شب گذشته اینتر، هواداران این تیم شروع به سر دادن شعارهایی علیه رافائل لیائو و تئو هرناندس (دو بازیکن میلان) کردند که بلافاصله بازیکنان اینتر که میکروفن در دست داشتند، از آنها خواستند که این کار را نکنند و تنها به تشویق اینتر بپردازند.

اینتری‌ها بعدازظهر روز گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر تورینو را در ورزشگاه سن‌سیرو از پیش رو برداشتند و سپس راهی جشن خیابانی خود شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد