Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:23:14 GMT

تداوم بارندگی‌ها در گیلان و مازندران

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۸۲۷۳

تداوم بارندگی‌ها در گیلان و مازندران

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مدیریت اطلاعات راه‌ها، در برخی مناطق شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود و شدت بارش در گیلان است.

همچنین روز جمعه از غرب سامانه بارشی دیگری وارد کشور می‌شود در نیمه جنوبی آذربایجان غربی، شرقی، ‌گیلان وغرب مازندران، غرب سمنان، اردبیل، زنجان، لرستان، ‌ مرکزی، تهران، قم، کهگیلویه و بویر احمد بارش باران و گاهی رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش برای ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی، ارتقاعات غرب و شمال غرب برف پیش‌بینی می‌شود و شدت بارش فردا لرستان، ایلام، کردستان خواهد بود.

شنبه فعالیت سامانه بارشی تشدید می‌شود و در غرب، شمال‌غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، جنوب غرب و شمال و دامنه‌های جنوبی بارش پیش بینی می‌شود.

شدت بارش شنبه در زاگرس مرکزی، لرستان، کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی و نیمه شمالی خوزستان خواهد بود. در تهران و البرز هم روز شنبه بارش شدت می یابد.

براساس اعلام مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها دمای هوا تا فردا (جمعه) در شمال شرق ۶ تا ۱۰ درجه کاسته می‌شود و در مناطق سردسیر به زیر صفر کشیده می‌شود.

دریای خزر در پنج روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود، خلیج فارس شنبه مواج است و امروز و فردا تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج است.

تهران امروز بارش پراکنده خواهد داشت و فردا مجددا ابری می‌شود و اواخر وقت بارانی خواهد بود و شنبه افزایش بارندگی را پیش‌بینی می‌شود.

پایتخت دوشنبه هم بارندگی خواهد بود. بیشینه دمای امروز تهران ۱۴، فردا ۱۲ و شنبه هشت درجه است و کمینه دما تهران در شمیرانات ۴ و مهرآباد هشت خواهد شد.

آسمان تهران امروز نیمه ابری گاهی با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها سازمان هواشناسی كشور بارندگی شهر تهران دریای خزر اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان هواشناسی كشور بارندگی شهر تهران دریای خزر اردبیل سازمان هواشناسی كشور بارندگی شهر تهران دریای خزر اردبیل اخبار کنکور پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارش‌ها با ۵۳ میلیمتر در لیرابی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: همچنین کمترین میزان بارش‌ها با ۸ میلیمتر در ایل بگی گزارش شد.
قطره افزود: برای امروز در سطح استان آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.
به گفته وی، با افزایش ناپایداری‌ها برای فردا و پس فردا در بیشتر مناطق استان به خصوص غرب و جنوب استان رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در استان کرمانشاه
  • رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور
  • بیشترین بارش‌ها با ۵۳ میلیمتر در لیرابی
  • تداوم بارندگی‌ها و صدور هشدار نارنجی تا دوشنبه | ورود سامانه بارشی جدید از غرب