Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@17:38:40 GMT

۱۵۰ واحد صنفی متخلف در گیلان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۸۳۰۷

۱۵۰ واحد صنفی متخلف در گیلان پلمب شد

رشت - رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از پلمب حدود ۱۵۰ واحد صنفی در استان بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت ساعات کار طی بیش از یک هفته گذشته توسط ستاد مقابله با کرونا در استان خبر داد.

به گزارش قدس انلاین به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ سید مهدی نجفی پور با بیان اینکه پلیس آخرین حلقه برای اجرای مصوبات ستاد کرونا و پوشش امنیتی و انتظامی این طرح است، افزود: تیم های مشترک از جمله بهداشت، فرمانداری،   اصناف و صنعت و معدن، تعزیرات و اماکن نیروی انتظامی در بازرسی ها حضور دارند که در ابتدا تذکرهای شفاهی و اخطاریه های کتبی و در وهله بعد با تشکیل پرونده و درخواستی که توسط دستگاههای نظارتی به پلیس ارائه می شود واحدهای متخلف پلمب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مشاغل در چهار گروه تعریف شده اند، افزود: گروه اول که مایحتاج و نیازهای ضروری مردم به آنها وابسته است همچون داروخانه ها، سوپر مارکت ها  و میادین میوه جزو این گروه قرار گرفته اند و می توانند به فعالیت عادی شان  ادامه دهند و بقیه صنوف در سه گروه دیگر هستند.

وی با بیان اینکه مشاغل غیر ضروری بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از بیستم آبان ماه به مدت یکماه باید از ساعت ۱۸ تعطیل شوند، تصریح کرد: در همین راستا از زمان اجرای این طرح تا کنون بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ مورد تذکر داده شده و نزدیک به ۸۰۰ مورد تعهد گرفتیم و ۵۷۰ مورد نیز اخطار پلمپ داده شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد

احمدرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۴۲۸ واحد صنفی این شهرستان پارسال بازرسی شد که از این تعداد واحد صنفی ۱۱۸۳ واحد نانوایی‌های سطح شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۱۰ فقره پرونده در این بازه زمانی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، افزود: از این تعداد، ۳۳۲ مورد از تخلفات شامل گرانفروشی، درج نکردن قیمت، عدم صدور فاکتور، ارائه نکردن فاکتور خرید، تقلب و تداخل صنفی است.

مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: ۲۷۸ مورد از پرونده‌های متخلف مربوط به نانوایی‌های این شهرستان است.

جعفری ادامه داد: ۸۴۰ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۲۳ ریال بر اثر تراکنش‌های مازاد توسط نانوایی‌ها دریافت شده به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی گفت: همچنین با پیگیری‌های انجام شده سهمیه ١١مورد نانوایی که تعداد ۵۸۲ کیسه که کسر شده بود، اصلاح و بازگردانده شد و٣٠٠ کیسه نیز به عنوان سهمیه آرد ویژه ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ بین نانوایان توزیع شد.

کد خبر 6096867

دیگر خبرها

  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد