Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه عشایری شهرستان اصلاندوز گفت: امروز دشمنان از طریق فضای مجازی به دنبال تغییر باورها و اعتقادات جوانان کشور هستند که در همین راستا، بسیج برای خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان، گردان‌های سایبری را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، حسین حسین‌زاده  در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در هفته بسیج امسال ۷۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. در شهرستان اصلاندوز با شعار "بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین" برگزار می‌شود که اغلب آن‌ها در بستر فضای مجازی بوده و برنامه‌های حضوری نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد افراد محدود برگزار خواهد شد.

وی افزود: اطلاع‌رسانی گسترده از خدمات و دستاوردهای بسیج بر عهده اصحاب رسانه و خبرنگاران است که امید است این دستاوردها به بهترین شکل ممکن منعکس شود.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، سرکشی به پایگاه‌های مقاومت، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری میقات صالحین، غربالگری خانه به خانه با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و راه‌اندازی پایگاه حافظان سلامت از برنامه‌های این هفته است.

حسین بیان کرد: بسیجیان شهرستان اصلاندوز در سال‌جاری در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا،  با مشارکت مردم، بارها معابر و اماکن پر رفت‌وآمد را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

ویافزودد: امروز دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به دنبال تغییر باورها و اعتقادات جوانان کشور هستند که در همین راستا، بسیج برای خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان، گردان‌های سایبری را راه‌اندازی کرده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان

ایسنا/لرستان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد رواد امروز، ۸ اردیبهشت ماه، در جمع خبرنگاران که به‌مناسبت هفته عقیدتی ‏سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر ‏گرفته شده است.‏

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار اقشار و فرماندهان با ائمه ‏جمعه تمام شهرهای استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان، دیدار ‏با خانواده شهدا و برگزاری همایش‌های بزرگداشت هفته عقیدتی در همه نواحی مقاومت ‏بسیج اشاره کرد.‏

رواد بیان کرد: همچنین مراسم زنگ سپاس از معلم در سطح مدارس منتخب استان با ‏همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.‏

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برگزاری کرسی‌های ‏آزاداندیشی بین دانشجویی و حوزه‌های علمیه، اعلام فراخوان مقاله در سطح دانشگاه‌ها و ‏حوزه‌ها، برگزاری نشست‌های علمی در کانون‌های برتر و برگزاری همایش فریاد مطهر ‏در آخرین روز از این هفته با حضور طیف گسترده بسیجیان در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ‏ماه از جمله برنامه‌های شاخص ما در این هفته است.‏

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • گرامیداشت روز معلم
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود