Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد زارع روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نقش اصناف در جلوگیری از شیوع کووید -۱۹ افزود:  اقدام، فعالیت ها و تعامل مجموعه اصناف در مقابله با ویروس کرونا با این مجموعه و ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا قابل قدردانی است.

 وی با بیان اینکه موج سوم شیوع کرونا و افزایش سرایت این ویروس به افراد موجب کاهش فعالیت اصناف شده است ، خاطرنشان کرد: کسبه و بازاریان در رعایت شیوه های کنترل و مقابله همگانی با ویروس کرونا همکاری خوبی تاکنون با مسوولان شهرستان داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با اشاره به اینکه اصناف دستورالعمل های ستاد مقابله با  کرونا را  رعایت می کنند، اضافه کرد: صاحبان صنوف با وجودی که شرایط سختی را می گذرانند، بازاریان شهرستان در اجرای طرح اعمال محدودیت فعالیت ، همکاری مطلوبی داشتند.

رییس اتاق اصناف ابرکوه با اشاره به همکاری ۲  هزار واحد صنفی در تعطیلی محل های کسب خود به درخواست ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا، تاکید کرد: علاوه بر اتاق اصناف ، ستاد یادشده از جمله فرماندار و دادستان عمومی وانقلاب ابرکوه از تعامل و همکاری اصناف با رعایت دستور العمل های بهداشتی در کنترل بیماری قدردانی کردند.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه تاکنون تعدادی از کسبه شهرستانبر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند ، با خانواده های آنها ابراز همدری کرد.

شهرستان ابرکوه ۲ هزار واحد صنفی در قالب ۱۰ اتحادیه دارد که مشغول ارایه خدمات به شهروندان هستند. 

مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حدود نیمی از بیماران کووید- ۱۹ که در آی.‌سی.‌یو. بستری می‌شوند، فوت می کنند و از هر ۱۰ هزار نفر مبتلا چهار نفر دوباره درگیر این بیماری می‌شوند.

سیما سادات لاری دیروز (چهارشنبه) افزود: طبق معیار سازمان جهانی بهداشت نتیجه تست پی. سی .آر. معیار اعلام آمار کروناست و در دنیا قرار بر این بود که این طور اعلام کنند که این تست ها حدود ۴۰ درصد خطا دارد و افراد مثبت حتما بیمار هستند اما افرادی که تست آنها منفی است ممکن است بیمار باشند.

وی گفت: در اوایل شیوع کرونا سیستم ثبت آماری دقیقی نداشته ایم و  دنیا دستپاچه بود، در ایران کیت کمی داشتیم، در آمارها در مورد ابتلا خیلی رزمایش نمی دهیم، تعداد ابتلاها افزایش پیدا کرده است خیلی از فوتی ها ممکن است منظور نشده باشد. البته در منطقه بهترین سیستم ثبت آماری را داریم.

برچسب‌ها ویروس کرونا ابرکوه اصناف بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ابرکوه اصناف بهداشت و سلامت ویروس کرونا ابرکوه اصناف بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور

کشاورزیان در جلسه مدیریت بحران تنش آبی شهرستان سمنان گفت : میزان آب دهی چشمه روزیه در سال ۹۸ حدود ۸۰۰ لیتر برثانیه بود، اما امسال به ۳۰۰ لیتر بر ثانیه رسیده است.

کشاورزیان گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد چاه‌های آب شهر سمنان بالای ۵۰ سال قدمت دارند که ضروری است بازسازی و مرمت شوند.

وی ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب در بین شهروندان را ضروری دانست و درباره مناسب سازی شبکه توزیع آب شهر سمنان گفت: این هفته عملیات زون ۶ و ۷ آبرسانی شهر سمنان به منظور تعدیل و مناسب سازی شبه توزیع آب آغاز میشود.

کشاورزیان همچنین درباره برخورد با شهروندان پرمصرف آب هم گفت: جریمه مازاد مصرف یکی از این برخوردهاست و همچنین قرار است با مصوبه‌ کمیته بحران آب استان ، اشتراک آب شهروندانی که بیش از الگوی مصرف از آب استفاده کنند ، قطع موقت شود.

محمد بهرامی فرماندار سمنان هم گفت : ترویج مدیریت مصرف آب در بین مردم از طریق ظرفیت‌های اطلاع رسانی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: هماهنگی دستگاه‌های متولی و اجرایی در حوزه مصرف آب ضروری است و باید نگاه و رویکرد ویژه‌ای در حوزه مدیریت منابع آبی داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است