Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت «علمای مسلمان» لبنان ضمن تأکید بر ادامه ایستادگی محور مقاومت مقابل فشارهای آمریکا، اعلام کرد، باید به تهدیدهای وقیحانه سفیر آمریکا در لبنان بی‌توجهی و دولت جدید هر چه سریع‌تر تشکیل شود.

به گزارش برنا، جمعیت علمای مسلمان لبنان در بیانیه‌ای درباره آخرین تحولات منطقه اعلام کرد، منطقه شاهد کشمکش‌های سیاسی در میان تلاش‎های محور شر صهیونیستی-آمریکایی برای تحمیل سیاست‌هایی است که اشغالگری صهیونیستی در فلسطین را تثبیت کند و آنچه به تشکیلات خودگردان در مقابل کنار گذاشتن سلاح ، مبارزه مسلحانه و شناسایی رژیم اسرائیل وعده داده شده، اعطا نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، در این بیانیه آمده، محور مقاومت به مقابله با فشارهای آمریکا و تحریم‌های ظالمانه آن ادامه خواهد داد، فشارهایی که نه تنها به این محور ضربه‌ای نمی‌زند بلکه بر ایستادگی آن نیز می‌افزاید تا مأموریت خود یعنی آزادی تمام فلسطین از بحر تا نهر را انجام دهد.

 

جمعیت علمای مسلمان در ادامه بر ضرورت تشکیل هر چه زودتر دولت لبنان و عدم توجه به تهدیدهای آمریکا که «دوروتی شیا» سفیر آمریکا در لبنان آنها را «با وقاحت» اعلام کرده، فراخواند.

 

روزنامه لبنانی «الاخبار»، هفته جاری جزئیاتی را از دیدار «سعد الحریری» مأمور تشکیل کابینه در لبنان با دورتی شیا افشا کرد که نشان می‌دهد سفیر آمریکا در مسیر تشکیل دولت جدید سنگ‌اندازی می‌کند.

 

الاخبار در ادامه فاش کرد که سفیر آمریکا در لبنان به الحریری اطلاع داده،‌ واشنگتن حضور حزب‌الله در دولت چه به‌صورت مستقیم چه از طریق متخصصان را نمی‌پذیرد. این مسئله در حالی است که الحریری تا پیش این دیدار بر «چشم‌پوشی» آمریکا از این مسئله تکیه کرده بود.

 

در ادامه بیانیه تجمع علمای مسلمان، تجاوز هفته جاری رژیم صهیونیستی به سوریه که منجر به شهادت سه نظامی شد، محکوم شده و از دمشق خواسته شده به این تجاوز بر اساس راهبرد «گلوله‌باران پاسخ گلوله‌باران» پاسخ دهد زیرا این تنها زبانی است که صهیونیست‌ها آن را می‌فهمند و شاید بتواند جلوی تجاوزهای بعدی را بگیرد.

 

تجمع علمای مسلمان اقدام تشکیلات خودگردن در ازسرگیری هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی با وساطت نروژ را محکوم و اعلام کرد، این اقدام آشتی داخلی را از بین می‌برد.

 

در این بیانیه سفر رسمی هیأت بحرینی به فلسطین اشغالی نیز محکوم و این اقدام به مثابه خیانت حکام بحرین به مسایل امت عربی و اسلامی قلمداد شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علمای لبنان سفیر آمریکا علمای مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

وی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به تسریع در این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد، به نظر می رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند