Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمک‌های مومنانه ساکنان کوی‌های سازمانی پایگاه شهید لشگری توسط هواپیمای نیروی هوایی ارتش به مناطق کم‌برخوردار چابهار ارسال شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، 2 هزار اقلام بهداشتی و غذایی در قالب کمک‌های مومنانه کارکنان و خانواده‌های کوی‌های سازمانی پایگاه شهید لشگری مهرآباد و با همت بسیج کوی‌های سازمانی به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این کمک‌های مومنانه شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، رب گوجه، آرد، لوازم التحریر، اسباب بازی، مواد ضد‌عفونی کننده، ماسک و دستکش یکبار مصرف و سایر اقلام بهداشتی و خوراکی بود که توسط یک فروند هواپیمای 747 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای توزیع در بین مردم نیازمند و اقشار کم‌برخوردار چابهار به پایگاه هوایی شهید دلحامد اعزام و در مناطق محروم و مردم کنارک توزیع شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد