Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:42:44 GMT

سنگین‌ترین شکست روسیه در ۲۵ سال اخیر

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۸۷۸۶

سنگین‌ترین شکست روسیه در ۲۵ سال اخیر

تیم ملی فوتبال روسیه سنگین‌ترین شکست فوتبال خود را در ۲۵ سال اخیر تجربه کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، تیم ملی فوتبال روسیه در آخرین دیدار مرحله گروهی خود برابر صربستان حرفی برای گفتن نداشت و با ۵ گل شکست خورد. با این نتیجه روس‌ها نتوانستند به سطح بعدی لیگ ملت‌های اروپا راه یابند و به رده پایین‌تر سقوط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این سنگین‌ترین شکست روسیه از سال ۲۰۰۴ میلادی بود. آن سال تیم ملی فوتبال روسیه در انتخابی جام جهانی با نتیجه ۷ بر یک برابر پرتغال شکست خورد و اکنون سنگین ترین شکست این تیم در ۲۵ سال اخیر ثبت شد.
 
روسیه در بازی قبل نیز به ترکیه باخته بود تا شرایط چرچسوف روی نیمکت مربیگری این تیم سخت شود.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال روسیه سنگین ترین شکست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه؛ خسارت سنگین روس‌ها + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در همان صبح حملات اوکراینی‎ها به این پایگاه هوایی، ویدئویی منتشر شد که واضح است طی حملات اوکراینی‎ها، انبار ذخیره کیت‎های هدایت ماهواره‎ای بالدار UMPC مورد حمله قرار گرفته‎اند. با انتشار تصاویر ماهواره‎ای نتایج حملات اوکراینی‎ها توسط اکانت‎های اوسینت غربی، در سمت دیگری از این پایگاه هوایی به‎نظر هدف دیگری مورد اصابت قرار گرفته است که در ماه مارس در کنار آن رمپ، جنگنده سوخو-۳۵ پارک بوده است و در حال حاضر مشخص نیست که این اثر مربوط به چه چیزی است. همچنین این اکانت اوسینت مدعی شده است که به جنگنده سوخو Su-۳۵S که در رمپ نزدیک به محل قرار گرفتن کیت‎های UMPC قرار داشته است، آسیبی وارد شده است که اگر در آخر ویدئو دقت کنید همان جنگنده‎های سوخو-۳۴ و سوخو-۳۵ قابل مشاهده هستند که به‎نظر نمی‎رسد که آسیبی به آن‎ها وارد شده باشد.

منبع: پارتیزان

tags # اوکراین ، روسیه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شورا‌های شهر
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه؛ خسارت سنگین روس‌ها + ویدئو
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شوراهای شهر/حزب مخالف خواستار برگزاری انتخابات سراسری شد
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو