Web Analytics Made Easy - Statcounter

با آغاز رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، تیم دختران شورا و شهرداری قزوین برابر حریفان به میدان می‌روند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ با آغاز رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، تیم دختران شورا و شهرداری قزوین برابر حریفان به میدان می‌روند.

نماینده استان امروز در گام نخست از ساعت ۱۴ برابر اکسون تهران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختران شهردای قزوین شنبه برابر سروقامتان بابل و دوشنبه هم برابر سایپا تهران به میدان می‌رود.

شکست تیم فوتبال شمس آذر در بازی دوستانه

تیم فوتبال شمس آذر قزوین نماینده استان در لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور در بازی دوستانه برابر پیکان تهران، حریف لیگ برتری خود بانتیجه ۴- ۲ شکست خورد.

این بازی در ورزشگاه پیکان شهر برگزار شد.

آرمات سرمربی تیم ملی نوجوانان شد

مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال لیگ برتری شورا و شهرداری قزوین با تصمیم فدراسیون والیبال بعنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان منصوب شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال ورزش و جوانان قزوین شورا و شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال

تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است، اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدار‌های سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند، اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند